Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opgedroogde druppels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• opgedroogde druppels

Ik heb een zwarte (unilak) BMW 1, die ik de dag van ontvangst onmiddelijk in de wax gezet heb met Blackfire All finish protection sealant (2 lagen). BIj de wekelijkse wasbeurt van 2 weken geleden, merkte ik dat de randen van opgedroogde druppels duidelijk zichtbaar zijn (zeker op de motorkap en het dak). Bij de volgende wasbeurten (zoals vandaag), blijven deze contouren zichtbaar. Ik wou de auto nu nog waxen met Swissvax Onyx, maar denk dat dit geen zin heeft indien de randen aanwezig zijn. Iemand tips om dit te verhelpen, moet je dit kleien of volstaat APC oplossing? Hoe vermijdt je dergelijke randen (ik was de wagen nooit in de zon)?
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 22/05/2011, 14:00.

Als het niet afkomstig is van het wassen in de zon, denk ik dat dat kalkrestjes zijn die aanwezig zijn in het water...

Comment

Hoe droog je de wagen?
      Slaapt hij buiten?
      Ondergrondse (betonnen) garage?
      Wat heb je voor de bescherming gedaan?
      Welke shampoo gebruik je?
      Wat doe je nog naast apc of kleien?

Comment

Hoe droog je de wagen?
        Met Gloss-it ultra plush drying towel samen met Blackfire Deep Gloss spray sealant
        Slaapt hij buiten? Nee
        Ondergrondse (betonnen) garage?
        Ja, ondergrondse garage in appartementsblok
        Wat heb je voor de bescherming gedaan?
        De eerste dag dat ik de wagen had (ongeveer maand geleden), gewassen met Blackfire shampoo en lambswool washmitt
        Welke shampoo gebruik je?
        Blackfire Gloss shampoo&conditioner
        Wat doe je nog naast apc of kleien?
        Heb nog niet gekleid, APC gebruik ik voor wielkasten en voor het verwijderen van vliegen op de voorbumper en voor de ruiten.

Comment

Ik zou de wagen voorbereiden met Blackfire Gloss Enhancing Polish of Swissvax Cleaner Fluid. Hoogst waarschijnlijk komen die druppels er dan wel uit. Daarna kan je een bescherming naar keuze aanbrengen.

Comment

Is deze polish ook veilig voor uni-lak kleur? Ik heb deze ook hier staan, breng ik deze best aan met microvezel applicator of foam applicator?

Nog tips om deze plekken in toekomst te voorkomen?

Comment

ik heb net hetzelfde probleem op mijn pano dak - dikke shit jong :p
              Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

heb gisteren de blackfire polish gebruikt, de druppels zijn nu veel minder zichtbaar maar nog niet helemaal weg. Daarna de Swissvax Onyx toegepast. Amaai wat een glans en wat een gemakkelijk product. Echte aanrader

Comment

Leuk om horen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Leuk om horen !
                    moet dringend werk maken van zo'n starterspakket! pffff 24u per dag is gewoon niet genoeg tegenwoordig
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

heb ook al verschillende producten gekocht bij Wax-it, echte aanrader. Goede start is starterspakket.

Comment

Working...
                      X