Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlekken uit zetels krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vlekken uit zetels krijgen

Ik zit hier met een paar vlekken op mijn zetels, afkomstig van de vorige eigenaar. Hoelang dat deze vlekken er al op zitten weet ik niet, de wagen zelf is 20 jaar oud.

Ik vermoed dat het koffie vlekken zijn, maar het kan ook iets totaal anders zijn.

Hoe krijg ik deze het beste weg?

met een extractor...zie post over braaksel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
      met een extractor...zie post over braaksel
      Vandaag eens geprobeerd, en het resultaat is werkelijk schitterend! Mijn interieur lijkt wel nieuw, geen enkel vlekske valt er nog te vinden

Een dikke merci Wim, als ik u ooit op een meeting tegenkom trakteer ik er u ene

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        Vandaag eens geprobeerd, en het resultaat is werkelijk schitterend! Mijn interieur lijkt wel nieuw, geen enkel vlekske valt er nog te vinden

graag gedaan hoor...daar dient een forum toch voor hé

Misschien nog één tip : nu ze proper zijn behandel je die stof nog best even met een produkt die de stof terug vuilafstotend maakt : 303-fabric guard is hiervan een voorbeeld, maar er zijn er nog heel wat andere hoor. Zo blijven ze vele malen langer netjes en zijn ze tevens waterafstotend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Knap gedaan!
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
          X