Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Swirls gemaakt...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Swirls gemaakt...

Hey,

Ik had een mooie kras op mijn nieuwe zwarte motorkap (door carosserie gespoten dus dikkere lak dacht ik?).. Kras afkomstig van de garage maargoed.
    Ik probeerde ze eruit te krijgen met Scratch X.. Helaas deze is wel vermindert maar niet om te zeggen "wow".. En heb rond de kras tal van swirls gemaakt oO
    Ben echt nog newb kwa producten. Heb nochtans de wagen proper gemaakt ervoor & met katoenen doek.. ksnap er niks van.
    Nu hoe krijg ik deze mooie swirls echt GOED weg..?
    K'heb al dingen gelezen van SwirlX maar met de hand is dit ook niet echt een resultaat.. Moet een machine echt?
    Of is er iemand van het forum dat een paar delen polijst voor een prijs?
    Mvg,

Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
    Hey,

Ik had een mooie kras op mijn nieuwe zwarte motorkap (door carosserie gespoten dus dikkere lak dacht ik?).. Kras afkomstig van de garage maargoed.
    Ik probeerde ze eruit te krijgen met Scratch X.. Helaas deze is wel vermindert maar niet om te zeggen "wow".. En heb rond de kras tal van swirls gemaakt oO
    Ben echt nog newb kwa producten. Heb nochtans de wagen proper gemaakt ervoor & met katoenen doek.. ksnap er niks van.
    Nu hoe krijg ik deze mooie swirls echt GOED weg..?
    K'heb al dingen gelezen van SwirlX maar met de hand is dit ook niet echt een resultaat.. Moet een machine echt?
    Of is er iemand van het forum dat een paar delen polijst voor een prijs?
    Mvg,
    een machine moet niet, maar vereenvoudigt de zaken wel een stuk. Veel hangt ook af van je produkt. Als je harde lak hebt dan zal scratch X niet veel helpen denk ik. Welke pad gebruik je om te polieren?
    En let op : een droge katoenen doek kan zonder problemen voor krassen zorgen hoor. Gebruik steeds een microvezeldoek en gebruik deze nooit zonder produkt.
    Woon je ver van Antwerpen?

Comment

Die speciale pad voor swirls kan ff niet op de naam komen...
      En of het een harde lak is weet ik niet.. is door een carrosserie gespoten.
      Ik woon een kwartier-20 minuten van Antwerpen niet heel ver dus

Comment

Iemand misschien adres waar ik dit kan laten doen.. pff stoort mij toch..
        Die kras moet er nog niet perse uit (zal waarschijnlijk ook niet lukken).. maar die swirls damn.. die zijn echt zichtbaar in dit weer.
        Iemand adresje van een poetsbedrijf voor kleine stukjes ofzo...

Comment

Kuch kuch

Van waar ben je ?

Comment

Ben van Merchtem ^^

Comment

beste

De meeste waskrassen zijn meestal met professionele poliertechnieken weg te werken.
              Wij beschikken over het nodige materiaal om uw probleem op te lossen.
              Indien u interesse heeft kan u ons steeds contacteren.
              Neem gerust een kijkje op onze website voor ons volledige aanbod: www.carcleaning-ccs.be
              U kan ons ook steeds telefonisch bereiken of via mail:
              0472/525.929
              carcleaningservice_ccs@hotmail.com

Mvg

Car Cleaning Service

Comment

Working...
              X