Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dual action poliermachiene

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dual action poliermachiene

Ik ben op zoek naar een betaalbaar exentrisch poliermachien, het toestel van meguaier's vind ik te duur nm 284€ + 32€ voor de pads.
    Op internet heb ik het toestel gevonden van DAP500 of DAP900 heeft er iemand ervaring mee of
    met andere toestellen. En waar kan ik die evt. vinden?

DAP500 en DAP900 zijn inderdaad vrij goedkoop en werken uitstekend, zeker voor de thuisgebruiker. Je kan deze onder andere bij ons kopen, als je meer inlichtingen zou willen helpen we je graag verder.

Comment

Hoi TomT, ik heb enkele vragen over de dap900. De regelbare snelheid is deze in standen verstelbaar en welke pads kan ik hierop gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quido Bekijk Berichten
        Hoi TomT, ik heb enkele vragen over de dap900. De regelbare snelheid is deze in standen verstelbaar en welke pads kan ik hierop gebruiken?
        de snelheid is net als de G220 traploos regelbaar tussen stand 1 en stand 6.

alle pads van 5,5" zijn bruikbaar ( dezelfde als op de G220)

De G220 is gewoon overpriced en is gelijk aan de dap 500.
        De dap 900 is met z'n 880W een stuk krachtiger en kan het zwaardere werk wat gemakkelijker aan.

Beide zijn echter van erg goede kwaliteit...ik heb zelf een 500 gehad en omdat een vriend die wou overkopen; heb ik mezelf een dap900 aangeschaft.

echt een aanrader!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          de snelheid is net als de G220 traploos regelbaar tussen stand 1 en stand 6.

alle pads van 5,5" zijn bruikbaar ( dezelfde als op de G220)

De G220 is gewoon overpriced en is gelijk aan de dap 500.
          De dap 900 is met z'n 880W een stuk krachtiger en kan het zwaardere werk wat gemakkelijker aan.

Beide zijn echter van erg goede kwaliteit...ik heb zelf een 500 gehad en omdat een vriend die wou overkopen; heb ik mezelf een dap900 aangeschaft.

echt een aanrader!
          thx, dit is wat ik wou weten

Comment

graag gedaan, Guido

Comment

Beste,
              Ik kan u meedelen dat die DAP900 zowat het beste is dat je op dit moment kunt kopen(prijs/kwaliteit).
              Heb er zelf eentje in een pakket gekocht:dap900,mezzo 0.5 l , finale 0.5 l , 3 pads,steunplaat , een opbergtas en de doos is er ook bij om de pads in te bewaren,alles voor 179 eurokes.

MVG Danny

Comment

Hier maar ff mijn vraag neerpennen.

Ik zou van mijn huidig poliermachine (AEG EXE-460) willen overschakelen naar een meer ergonomisch machientje.
                In eerste instantie dacht ik aan de DAP900 maar iemand die wat vertrouwd is met het merk Krauss?
                Dit lijkt me anders ook wel wat: Krauss DB-5800 S

Edit: mocht er al iemand interesse hebben in mijn huidige AEG, laat maar iets horen via pm. Toestel incl. koffer en alle toebehoren (oa. schuurplaat van 125mm & 150mm, GEEN pads)
                Last edited by ; 18/08/2011, 13:43.

Comment

krauss is zeker ook een zeer goed merk werkt zwat als de das2 machines

Comment

Working...
                  X