Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw soort vlek of toch minder aangenaam geurtje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nieuw soort vlek of toch minder aangenaam geurtje

doordat mijn kuisproducct zo goed als op is heb ik dit aangeschaft

Meguiar’s® legendarische wax bescherming . . . terwijl u wast!
    Onze meest complete shampoo met carnauba en synthetic Polymer Technology zorgt voor een diepe glans alsof uw auto net in de wax is gezet

• Hybride carnauba/polymer wax protectie.
    • Verrijkt de glans en versterkt uw waxlaag in één eenvoudige stap.

het product zelf is niet slecht, zeker voor de wasbeurtjes tussendoor of nadat je je zeer vuiile wagen eerst hebt gewassen met gold wash.

anyway, nu had ik de bus in mijn auto laten liggen en blijkbaar sluit die dop toch niet zo goed af. dit had ik pas door nadat die die eerst een hele nacht op het vloermatje van de achterbank heeft gelegen.
    toen ik smorgens op mijn werk aankwam en ik de bus terugvond had ik ze op het voorste vloermatje gelegd.
    toen ik terug thuiskwam had ik pas door dat de fles niet goed afsloot. hierdoor was er dus in beide maten een redelijke hoeveelheid pure zeep in mijn tapijt gedrongen.
    ik heb al geprobeert om met water en een spons dit er wat uit te schroppen, wat alleen maar leidt tot een hele hoop schuim. (matjes zijn op die plaats wel zeer proper )
    maar wat ik erger vind is het feit dat nu mijn matjes blijven rieken naar dat product. en je wordt dat geurtje in de wagen echt wel beu.

enige "wax it ", of beter gezegd "don't wax it" tips?

Ik zou dat eens proberen te verwijderen met All Purpose Cleaner...

Comment

Als het een los matje is: gewoon uit de auto halen en op de grond leggen en héél grondig uitspuiten met de hogedrukreiniger.

APC zal enkel nog meer gaan schuimen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Als het een los matje is: gewoon uit de auto halen en op de grond leggen en héél grondig uitspuiten met de hogedrukreiniger.

APC zal enkel nog meer gaan schuimen.
        Apc zal schuimen, ja.

Maar gezien in die shampoo ook wax of iets dergelijks zit, is het dikwijls niet eenvoudig te verwijderen met enkel water??

APC zal je tenslotte ook goed kunnen afspuiten hé..

Comment

In die shampoo zit er niet echt wax, gewoon een polymeer. Gewoon uitspuiten is voldoende hoor.

Comment

TomT wat is trouwens u mening over dat product.

en kan iemand mij de belangrijkste verschillen uitleggen tussen

de goldwash
            ultimate wash and wax
            nxt generations car wash

hetzelfde geld voor

nxt tech wax 2.0
            gold class carnauba plus premium wax

Comment

Wat ik me laten vertellen heb:
              Gold Wash => beter voor lichtere lakken

Next Gen => beter voor donkere lakken

Ze bevatten allebei conditioners, zijn allebei synthetisch, en tasten geen van twee de waslaag aan.

Ultimate => nieuwste in de reeks, en deze laat eigenlijk een miniscuul waslaagje na. Zou Carnauba en polymeren bevatten.
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
              X