Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hologrammen weggekregen:

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hologrammen weggekregen:

Hallo,

Afgelopen zondag een audi-eigenaar blij gemaakt door de hologrammen weg te polijsten in de linker-zijkant(deur vooraan links).

Deze hologrammen waren er ingekomen na een "professionele" herstelling door de grootste vw-audi-garage van Belgie die naar 't schijnt wel 20 auto's per dag afleveren. (...)ennes
    Volgens deze garage zouden die "strepen" wel vanzelf verdwijnen na enkele weken en wat poetsen,want als ze er niet uit zouden gaan ,zouden de "mannen" die er ook niet uitkrijgen!!!
    Zever in pakskes en we hebben de koe bij de horens gevat:

Heb de eigenaar enkel voorgedaan hoe het moest en deze heeft alles zelf verder gedaan:
    Hoe: DAP900 met mezzo en finale om af te werken.
    foto's :
    voor :

na :

Groeten Danny
    De eigenaar heeft me bedankt en gaf me een fleske champagne cadeau,voor de moeite!!

amai, zo een verschil
    proficiat, mooi gedaan
    welke producten heb je gebruikt ?

Comment

Mooi mooi

Comment

Mooi gedaan!!!
        En dat een garage zo'n prutswerk durft afleveren is echt schandalig. En dan die idiote uitleg erbij, ik zou gewoon woest worden! Ik hoop dat de eigenaar de garage confronteert met deze foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
          Mooi gedaan!!!
          En dat een garage zo'n prutswerk durft afleveren is echt schandalig. En dan die idiote uitleg erbij, ik zou gewoon woest worden! Ik hoop dat de eigenaar de garage confronteert met deze foto's.
          Ik heb net hetzelfde voor als die audi meneer. 't is geen zicht
          Hoeveel kost zo'n herstelling?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
            Mooi gedaan!!!
            Er worden er veel meer dan je denkt zo afgeleverd. Jammer genoeg zit 90% van de klanten daar niet mee in en wordt er dus niet echt naar omgekeken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
              Ik heb net hetzelfde voor als die audi meneer. 't is geen zicht
              Hoeveel kost zo'n herstelling?
              Hangt er wat vanaf hoe diep de sporen zitten die zij gemaakt hebben. Als dit op niveau van wol gebeurd is, volgen er 2 á 3 stappen om te verfijnen. Wanneer je te snel of verkeerd werkt kan dat ook in één van de latere stappen voorkomen en kan dat dus sneller worden opgelost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                voor :

!
                Jeetjemina! Kan iemand die kerel eens gaan zeggen dat hij de volgende keer zijn poliermachine aanzet?
                Ongelooflijk wat voor apen ze soms op je auto loslaten... Maar langs de andere kant is het ook de fout van de garage dat ze die jongens geen opleiding geven/laten volgens.
                'Je kan mensen geen stront laten eten en ze daarna verwijten dat ze uit hun bek stinken' zei een wijs man ooit.

Good job grandscenicman!
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

hoe weggekregen:

Beste leden,

Sorry voor het late antwoord,maar ik was ff aan het surfen op een andere site
                  De hologrammen zijn weggegaan door met mijn machine (dap900) in 2 keer over de wagen te gaan:
                  1e keer: zwarte pad en mezzo(moest eigenlijk de witte pad zijn,maar ik zag er over op zondagochtend en de zwarte pad kwam er het dichtste bij)
                  2e keer: zwarte pad(eerst uitgewassen!!) en finale
                  Dit zijn polijstmiddelen van Monello (1 van de betere merken)
                  De lak is na het polijsten ,afgewreven met IPA(verdund 50 %) en in de wax gezet met een topprodukt van Mothers Wax: reflections top coat(2 laagjes,elke laag is superdun aangebracht en na "drogen" opgepoetst.
                  Deze wax is 1 van de betere in mijn collectie.

Groeten Danny

Alle vragen of suggesties zijn welkom(via pm liefst),het is echt niet moeilijk om zelf zulke "fouten" te corrigeren hoor.

ps: bedankt voor de leuke reacties!!

Comment

Working...
                  X