Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tapijten opgekuist maar nog steeds geurhinder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tapijten opgekuist maar nog steeds geurhinder

Hallo,
    Vorig weekend wat barbecuesausjes en vettigheid gemorst op de achterzetels en ook op het koffertapijt. Intussen is alles mooi schoongemaakt en is er geen vlekje meer te zien, ook niet verkleurd of zo maar de stank is er nog niet uit.
    Mag ik er vanuit gaan dat die vanzelf weg gaat of is er nog nabehandeling nodig?
    Thx!

Ben je zeker dat alles weg is? Vloeibare producten kunnen al snel dieper door dringen in smalle openingen of dieper in de textiel of het schuim van de zetel. De kans bestaat dat je enkel het vuil uit het oppervlak gehaald hebt.

Hoe heb je ze nu gereinigd?

Comment

Hallo Simoni, ik heb carpet&interior cleaner van Meguiar's gebruikt. Misschien kan het ook in de kunststoffen capitonnering zitten waar de zijkant van de koffer mee bekleed is?
      Kameraad heeft nog Odor eliminator staan, mss. dat ook eens proberen?

Comment

Ik denk dat je een dieptereiniger nodig zult hebben om het maximale er uit te halen, anders beroer je enkel het oppervlak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          wat houd een dieptereiniging in ?
          Een reiniging met een extractor. Hiermee ga je water door het tapijt laten circuleren en opzuigen, op deze manier zuig je al het vuil uit de tapijten ook mee met het water op.

Comment

Mss best ineens zo'n machien huren en heel den auto ineens doen. Resultaat is af naar 't schijnt!

Comment

Working...
            X