Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Velgen herspuiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velgen herspuiten

Hallo,

Kent iemand een adres om alu velgen opnieuw te laten spuiten, liefst in Oost Vlaanderen?
    Wat zou het ongeveer kosten om 4 velgen telaten herspuiten?

Alvast bedankt

Van welke regio ben je?

Comment

same here !
      mijn wintervelgen moeten ook herdaan worden :-(

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        Van welke regio ben je?
        Van regio Aalst.

Comment

Vriendin van me haar vader doet aan poederlakken en doet regelmatig ook velgen, zal het haar eens vragen hoeveel hij vraagt maar meen me te herinneren dat best meeviel in vergelijking met andere poederlakkers. Ze zijn van Laarne dus vrij goed te doen van Aalst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
            Vriendin van me haar vader doet aan poederlakken en doet regelmatig ook velgen, zal het haar eens vragen hoeveel hij vraagt maar meen me te herinneren dat best meeviel in vergelijking met andere poederlakkers. Ze zijn van Laarne dus vrij goed te doen van Aalst.
            kan je dat aan mij ook eens pmen.
            Is hier een scheet vandaan, wel benieuwd wie die persoon is
            2013- Volvo V60 D3 R-Design
            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Als het de poederlakkerij is in Laarne "Rijckaert" dan zult ge daar heel content van zijn. Ik heb daar al 2 setjes laten poederlakken en het resultaat was schitterend. 1 setje in 18" en een ander 19", gezandstraald en gepoederlakt voor 160€/set.

Rijckaert Didier, Veldmeersstraat 11, 9270 Laarne
              09/368 06 11 of 0475/726 788

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                Als het de poederlakkerij is in Laarne "Rijckaert" dan zult ge daar heel content van zijn. Ik heb daar al 2 setjes laten poederlakken en het resultaat was schitterend. 1 setje in 18" en een ander 19", gezandstraald en gepoederlakt voor 160€/set.

herstellen doen die niet? zit met beetje schade ook.
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Bedankt voor de reacties.

Zelf had ik ondertussen al gehoord van alu-velg repair, iemand daar ervaring mee?

Comment

deboosere in ingelmunster(is wel wa verder) levert ook prachtig resultaat(is wel wa duurder) en hersteld ook velgen

ik heb mijn R velgen daar laten herlakken:

mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                      deboosere in ingelmunster(is wel wa verder) levert ook prachtig resultaat(is wel wa duurder) en hersteld ook velgen

ik heb mijn R velgen daar laten herlakken:

Heb ik ooit mijn velgen laten doen. NEVER again.
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten

Dat is hem inderdaad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          Ik heb daar ook eens geïnformeerd. Die is gewoonweg lachwekkend duur. Je kan beter gewoon nieuwe velgen kopen als het replica's zijn. Ik geloof dat hij 400euro vroeg voor een set te herspuiten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                            Bedankt voor de reacties.

Zelf had ik ondertussen al gehoord van alu-velg repair, iemand daar ervaring mee?
                            De mijn waren daar gedaan , mooi werk afgeleverd maar wel 75- per velg .
                            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                              herstellen doen die niet? zit met beetje schade ook.
                              Herstellen van velgen doen ze inderdaad niet. Jammer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Ik heb daar ook eens geïnformeerd. Die is gewoonweg lachwekkend duur. Je kan beter gewoon nieuwe velgen kopen als het replica's zijn. Ik geloof dat hij 400euro vroeg voor een set te herspuiten...
                                Idd voor herspuiten is Deboosere reteduur, voor herstelling valt zijn prijs wel heel goed mee.

De firma Coatal in Roeselare poederlakt ook, vraagt rond 125 EUR voor een set velgen te poederlakken. Ik ga de mijne daar binnenkort laten doen...
                                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Wat is eigenlijk precies het verschil tussen poederlakken en herspuiten? Als ik de prijzen hier zie, lijkt poederlakken goedkoper te zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Wat is eigenlijk precies het verschil tussen poederlakken en herspuiten? Als ik de prijzen hier zie, lijkt poederlakken goedkoper te zijn...
                                    Poederlakken: http://www.coatal.com/?nc=&dl=co.menu&s_s=4&dt=6

Herspuiten = lakken in een carrosserie...
                                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Thx, en wat met het uitzicht van gepoederlakte velgen? Glad oppervlak zoals gelakte of ruw? Heb dezelfde Volvo R-wielen als Philken (zie foto hier ergens boven).

Comment

Zou mijn velgen ook eens moeten laten herstellen. Is echter precies toch maar een raar materiaal, aan de buitenkant zit er ook een soort plastiek folie op...

Comment

Working...
                                        X