Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnendeur Mini

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Binnendeur Mini

hallo,

ik ben vandaag met de MINI op onderhoud geweest, en ik vrees dat de werkman serieus hard mijn zijn schoen tegen de binnenkant van mijn deur heeft opgezeten. hoogstwaarschijnlijk bij het instappen, aangezien ze ook een testrit ermee hebben gedaan (in functie van piepende remmen). nu is het probleem dus dat ik echt een doffe 'veeg' heb ik heb het eens goed bekeken en de bekleding is zelfs een beetje 'los' gekomen (gekarteld). valt dit op te lossen? ik ben er al eens overgegaan met interieurreiniger (official MINI care products), om de veeg wat minder dof te maken. dit had echter geen effect.. ook de cockpit spray (official MINI care products) had geen resultaat. bij de beschrijving stond tans dat deze bedoeld was om doffe plekken te verwijderen..

heeft iemand van jullie misschien een mogelijke oplossing?

alvast bedankt!
    Last edited by ; 27/07/2011, 21:34.

Heb je daar geen foto van?

Comment

ik heb geprobeerd, maar ik vrees dat de belichting in de garage niet ideaal is. het is totaal onzichtbaar op de foto's! ik ga er morgen, overdag, een maken en zal hem dan meteen posten!

Comment

hier twee foto's. ze zijn gemaakt met mijn gsm. met het gewoon fototoestel was het niet zo duidelijk zichtbaar.. raar maar waar

Comment

Ik zou eerst een met een sterke apc en borsteltje ofniets ruws proberen. Volgens mij hangt er nog wat "rubber" van de schoenen ofzo aan de deur. Dat eerst verwijderen voor je met dressings begint.

Als het niet helpt, spring gerust eens binnen !

Comment

Ik zou opteren voor een goede allesreiniger, lukt dit niet, kan je in de supermarkt nog zo een wondersponsje kopen van mr proper, daarmee gom je de kras gewoon uit. Daarna kan je voor de afwerking het deurpaneel voeden om toch nog het laatste weg te werken.

Comment

bedankt voor de reacties! ik ga er zeker werk van maken en hoop dat een van deze dingen uiteindelijk zal helpen! uiteindelijk is het zo miniem en stom, maar ik vind het echt verschrikkelijk spijtig en storend! let's hope! merci!

Comment

Working...
              X