Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lichte krasjes interieur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lichte krasjes interieur

Ik heb bij de wekelijkse poetsbeurt van mijn wagen 2 lichte krasjes in het interieur vastgesteld. Op de plaats van de krasjes is de plastic wat minder donker, er is dus een zeer licht kleurverschil. Is het mogelijk om dit met een product minder zichtbaar te maken?

Het volledig wegkrijgen gaat waarschijnlijk alleen maar lukken door de panelen te vervangen, maar ik zou het graag wat minder doen opvallen.

krassen op deurpaneel

beste

Als professioneel autopoetsbedrijf worden wij dagelijks geconfronteerd met allerhande voorvallen van beschadiging en vervuiling. Is het mogelijk ons een foto van de kras door te mailen? Normaal gezien kunnen wij dit soort krassen makkelijk verdoezelen met speciale voedtechnieken. Als u interesse heeft in onze diensten kan u steeds contact opnemen met ons.
    Laat zeker niet na eens een kijkje op onze website te nemen voor ons volledig aanbod!
    Hieronder onze gegevens:

www.carcleaning-ccs.be
    carcleaningservice_ccs@hotmail.com
    0472/525.929

Mvg

Car Cleaning Service

Comment

krassen op deurpaneel

beste

Als professioneel autopoetsbedrijf worden wij dagelijks geconfronteerd met allerhande voorvallen van beschadiging en vervuiling. Is het mogelijk ons een foto van de kras door te mailen? Normaal gezien kunnen wij dit soort krassen makkelijk verdoezelen met speciale voedtechnieken. Als u interesse heeft in onze diensten kan u steeds contact opnemen met ons.
      Laat zeker niet na eens een kijkje op onze website te nemen voor ons volledig aanbod!
      Hieronder onze gegevens:

carcleaningservice_ccs@hotmail.com
      0472/525.929

Mvg

Car Cleaning Service

Comment

Working...
      X