Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rain-x

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rain-x

Heeft iemand ervaring hier mee, wat zijn de voor- en nadelen?
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Het grootste voordeel heb je op de zijramen en spiegels vind ik.

Er hangt veel minder water aan de ramen en dus een beter zicht door ramen & spiegels.

Comment

Gebruik het ook alleen voor de zij/achterraam en de spiegels zodat het water daar direct weg is al je aan het rijden bent.

Nadeel op de voorruit is dat je met de ruitenwissers op rijd, dat je een soort waas hebt over de ruit, is wel snel weg maar toch even slechter zicht.
      Opel Insignia OPC
      BMW X5 3.0i
      Caterham Super 7

Comment

Rain-x is oldschool

Probeer eens een van de nieuwe nanocoatings !

Staat al bijna een jaar op de gti en werkt nog steeds ! Wil altijd een demo geven

Geen waas niets, ik vind het zelf scarry om in de regen te rijden zonder zo een coating nu ! Alles wordt namelijk wazig door het laagje water, met zo een coating blijf je scherp zien door de voorruit !

Comment

interessant, want ik lees dat sommigen na een maand al een nieuwe laag rain-x moeten leggen.
          ik had het moeten vragen toen ik deze week langskwam. welk product stel je voor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Rain-x is oldschool

Probeer eens een van de nieuwe nanocoatings !

Staat al bijna een jaar op de gti en werkt nog steeds ! Wil altijd een demo geven

Geen waas niets, ik vind het zelf scarry om in de regen te rijden zonder zo een coating nu ! Alles wordt namelijk wazig door het laagje water, met zo een coating blijf je scherp zien door de voorruit !
            Is goed dat er iets anders is, volgende bestelling zal dit er dan bij zijn.
            Opel Insignia OPC
            BMW X5 3.0i
            Caterham Super 7

Comment

Ik was gisteren mee met Teus, bedankt voor de tips ivm die producten om het leder te kuisen/onderhouden. Welke producten raad je idd aan voor de ruiten (zowel binnenkant/buitenkant, zijspiegels)?

Comment

Eenvoudig aan te brengen en gaat ongeveer 3 maanden mee, wolfs glass guard

Nanolex premium glass sealant gaat enorm lang mee, maar is wat tricky om aan te brengen.
                De ultra sealant lost het probleem echter op, die is opnieuw eenvoudig aan te brengen en gaat even lang mee. we krijgen die normaal binnen bij de volgende levering, want het product is net uit.

Wij hebben het product al ongeveer 4 maanden op test, en het werkt subliem.
                Last edited by ; 11/08/2011, 22:31.

Comment

Nanolex, me like

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Nanolex, me like
                    Tested on road and track

Comment

indrukwekkend

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

welk product is veilig voor het kunststof vizier van een motorhelm?

Comment

Tested on road and track
                          Makkelijk aan te brengen? Dat filmpje ziet er inderdaad indrukwekkend uit en ik vind het water vooral ambetant op mijn zijramen en zijspiegels.

Comment

nanoflex is naar het schijnt echt een toppert !!
                            is wat duurder dan rain x maar houd veels langer.

maareh ik zelf heb momenteel ook nog rain x.
                            je ziet zeker wel dat hij zijn werk doet (aleen vrij snel uitgewerkt vindt ik)
                            heb wil lukken gister nog de vooruit en spiegel glazen ingesmeert met rain x

Comment

EDe ultra sealant lost het probleem echter op, die is opnieuw eenvoudig aan te brengen en gaat even lang mee. we krijgen die normaal binnen bij de volgende levering, want het product is net uit.
                              wanneer verwacht je de volgende levering?
                              enig idee wat er werkt op het vizier van een motorhelm?

Comment

heel wat nanolex producten nog altijd niet op stock bij Wax-It. probleempje bij de leverancier of fabrikant?

Comment

Het water gaat er mooi af. Maar hoe zit dat met insecten. Plakken die er dan minder hard aan?

Want mijn vooruit nu plakken die er hard aan, niet geestig voor te wassen.
                                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                  2015 Golf 7 GTD

Comment

Mijn wagen werd in april genanolext door de Wax-It crew. Ik had vroeger ook ervaring met Rain-X en dat liet inderdaad een vettige waas achter als je ruitenwissers gebruikte. Niet zo met Nanolex. Na vier maanden is de bescherming op de zijruiten en en achterruiten nog bijna als nieuw. De voorruit daar bespeur ik wel al achteruitgang. Wat de insecten betreft die gaan er VEEL gemakkelijker af .

Comment

Working...
                                    X