Heeft iemand ervaring hier mee, wat zijn de voor- en nadelen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rain-x
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Gebruik het ook alleen voor de zij/achterraam en de spiegels zodat het water daar direct weg is al je aan het rijden bent.
Nadeel op de voorruit is dat je met de ruitenwissers op rijd, dat je een soort waas hebt over de ruit, is wel snel weg maar toch even slechter zicht.
Comment
-
Rain-x is oldschool
Probeer eens een van de nieuwe nanocoatings !
Staat al bijna een jaar op de gti en werkt nog steeds ! Wil altijd een demo geven
Geen waas niets, ik vind het zelf scarry om in de regen te rijden zonder zo een coating nu ! Alles wordt namelijk wazig door het laagje water, met zo een coating blijf je scherp zien door de voorruit !
Comment
-
interessant, want ik lees dat sommigen na een maand al een nieuwe laag rain-x moeten leggen.
ik had het moeten vragen toen ik deze week langskwam. welk product stel je voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenRain-x is oldschool
Probeer eens een van de nieuwe nanocoatings !
Staat al bijna een jaar op de gti en werkt nog steeds ! Wil altijd een demo geven
Geen waas niets, ik vind het zelf scarry om in de regen te rijden zonder zo een coating nu ! Alles wordt namelijk wazig door het laagje water, met zo een coating blijf je scherp zien door de voorruit !
Comment
-
Eenvoudig aan te brengen en gaat ongeveer 3 maanden mee, wolfs glass guard
Nanolex premium glass sealant gaat enorm lang mee, maar is wat tricky om aan te brengen.
De ultra sealant lost het probleem echter op, die is opnieuw eenvoudig aan te brengen en gaat even lang mee. we krijgen die normaal binnen bij de volgende levering, want het product is net uit.
Wij hebben het product al ongeveer 4 maanden op test, en het werkt subliem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenNanolex, me like
Comment
-
-
welk product is veilig voor het kunststof vizier van een motorhelm?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenTested on road and track
Comment
-
nanoflex is naar het schijnt echt een toppert !!
is wat duurder dan rain x maar houd veels langer.
maareh ik zelf heb momenteel ook nog rain x.
je ziet zeker wel dat hij zijn werk doet (aleen vrij snel uitgewerkt vindt ik)
heb wil lukken gister nog de vooruit en spiegel glazen ingesmeert met rain x
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEDe ultra sealant lost het probleem echter op, die is opnieuw eenvoudig aan te brengen en gaat even lang mee. we krijgen die normaal binnen bij de volgende levering, want het product is net uit.
enig idee wat er werkt op het vizier van een motorhelm?
Comment
-
heel wat nanolex producten nog altijd niet op stock bij Wax-It. probleempje bij de leverancier of fabrikant?
Comment
-
Het water gaat er mooi af. Maar hoe zit dat met insecten. Plakken die er dan minder hard aan?
Want mijn vooruit nu plakken die er hard aan, niet geestig voor te wassen.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Mijn wagen werd in april genanolext door de Wax-It crew. Ik had vroeger ook ervaring met Rain-X en dat liet inderdaad een vettige waas achter als je ruitenwissers gebruikte. Niet zo met Nanolex. Na vier maanden is de bescherming op de zijruiten en en achterruiten nog bijna als nieuw. De voorruit daar bespeur ik wel al achteruitgang. Wat de insecten betreft die gaan er VEEL gemakkelijker af .
Comment
Comment