Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betonstof verwijderen van lak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Betonstof verwijderen van lak

Aangezien we thuis met wat 'verfraaiingswerken' bezig zijn, moest er vorige week om een aanhangwagen beton gereden worden. Doordat de wind ietwat verkeerd zat (en de auto niet helemaal correct gepositioneerd stond onder de silo) is er een zichtbare hoeveelheid betonstof op de lak terechtgekomen. Daar we de wagen niet onmiddellijk hebben afgespoeld (wat de schade zou hebben beperkt of misschien zelf zou hebben voorkomen) zitten we nu met een hele resem aan grote en kleinere vlekjes die enkel met de vingernagel weg te krijgen zijn...

Hieronder enkele foto's:

Alvast bedankt!

Edit: De foto's zijn genomen na de wasbeurt!

Comment

We hebben hier onlangs dit specifiek geval over voorgeschoteld gekregen.

Het was een verzekeringskwestie, en de verzekering was bij dat wij het konden oplossen want anders was het een respray.

Ik kan je spijtig genoeg niet zeggen hoe we het gedaan hebben, we hebben er namelijk lang op moeten zoeken hoe we dit veilig en zonder schade konden oplossen.
      Voor ons is dit nu een deel van onze know how en een investering naar volgende gevallen.

Persoonlijk zou ik dus ook even kijken wat je verzekering hierover te zeggen heeft en eventueel wl tussenkomen.

Ik zou de techniek die wij gebruikt hebben iig niet aanraden aan een onevaren persoon of detailer

Comment

Misschien heb je hier wat aan

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
        X