Mededeling

Collapse
No announcement yet.

polieren wagen en pakeersensoren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• polieren wagen en pakeersensoren

Hallo,

Graag had ik de bumpers van mijn BMW 5 serie (bouwjaar 2007) gepolierd. Aangezien deze parkeersensoren bevatten vroeg ik mij af of ik hier gewoon mag overgaan met de poliermachine of ik deze dien af te kleven met kleefband?

Alvast bedankt !

Oorspronkelijk geplaatst door stofkenstein Bekijk Berichten
    Hallo,

Graag had ik de bumpers van mijn BMW 5 serie (bouwjaar 2007) gepolierd. Aangezien deze parkeersensoren bevatten vroeg ik mij af of ik hier gewoon mag overgaan met de poliermachine of ik deze dien af te kleven met kleefband?

Alvast bedankt !

Opletten met kunststof stukken

Comment

Vermoed dat ik met een Dual Action polisher met behulp van poorboys SSR2 niet al te veel schade kan aanrichten? Of vergis ik mijzelf?

mvg

Comment

kunsttof delen (zwarte delen id bumper) afkleven dusdanig het geen residues achterlaat.
        die sensoren zou ik voor de zekerheid ook ff een plakkert op doen

Comment

Je kan gerust de hele bumper polieren incl sensoren (indien deze meegespoten zijn in het kleur van de wagen, sommige achteraf opgezette sensoren worden standaard in mat zwart geleverd, en deze polier je best niet). Let wél op met kunststof, dit wordt veel sneller warm dan metalen oppervlakken vb je deuren. Ga dus voorzichtig te werk en controleer zeker af en toe of het oppervlak niet te warm wordt, want in het ergste geval gaat de lak en zelfs de plastiek smelten!

Mvg Jonathan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Car Cleaning Service Bekijk Berichten
            Je kan gerust de hele bumper polieren incl sensoren (indien deze meegespoten zijn in het kleur van de wagen, sommige achteraf opgezette sensoren worden standaard in mat zwart geleverd, en deze polier je best niet). Let wél op met kunststof, dit wordt veel sneller warm dan metalen oppervlakken vb je deuren. Ga dus voorzichtig te werk en controleer zeker af en toe of het oppervlak niet te warm wordt, want in het ergste geval gaat de lak en zelfs de plastiek smelten!

Mvg Jonathan

De deurpanelen van de laatste series bmw’s zijn zelfs geen metaal meer maar kunststof (polymeren)

Detailers wees op uw hoede

Comment

Working...
            X