Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Epoxy verf verwijderen van autolak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Epoxy verf verwijderen van autolak

Kameraad van mij parkeert z'n wagen aan't werk in de haven en ze waren daar kranen met epoxylak aan't verven. resultaat, allemaal grijze plekjes spatjes op de lak door de wind....

Iemand een idee hoe dit eventueel te verwijderen is, het is sowieso verzekering en de wagen kan/mag herspoten worden (A5 met 5000km's ), maar hij wil natuurlijk graag alles proberen alvorens ze een nieuwe wagen volledig gaan demonteren....

A5 met 5000 km's

Comment

Als het volledig gedekt is door de (waarschijnlijk full omnium) verzekering dan zou ik het gewoon laten herspuiten. Dan heb je zekerheid dat er niemand zitten prutsen heeft om het boeltje weg te krijgen. Misschien kun je zelfs een ander kleurtje kiezen?

Comment

Krijg je niet weg. Tenzij samen met de laklaag die er onder zit.

Comment

spetters

Hallo,

Ik weet niks van epoxy , buiten dat dit een zeer sterk spul is (lak) en een goede kwaliteitslak is(ja toch) en vraag me af of je het er echt met niks afkrijgt.

Misschien eens een mailtje sturen naar wax-it of carclean.nl om dit "probleem" voor te leggen en of zij een oplossing hebben ,buiten herspuiten natuurlijk.

MVG Danny

ps:bij carclean wordt je altijd snel geholpen(geen ervaring met wax-it,maar is volgens mij ook zo )

Comment

mogelijk : GOO GONE bij www.craftsupplies.nl ??

zie hierover ook : http://wiki.answers.com/Q/How_do_you...aint_off_a_car

proberen waard ?

suc6 !

Comment

Working...
            X