Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade bumper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schade bumper

Vanochtend ging ik naar mijn auto en zag plots dit op de achterste bumper :

Bij mijn weten ben ik nooit ergens tegen gereden met mijn achterbumper want deze heeft parkeersensoren en zou het haast wel gevoeld hebben. Wat kan dit veroorzaakt hebben? Steenslag op de achterbumper? Niet mogelijk denk ik...

voorste nummerplaat van iemand die niet kan parkeren (of die franse parkeerlessen heeft gevolgd ) ?
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
      voorste nummerplaat van iemand die niet kan parkeren (of die franse parkeerlessen heeft gevolgd ) ?
      Zou het begot niet weten, blijft mij allesinds een raadsel...

Comment

En dat is de reden dat je een trekhaak hangt aan je wagen

Comment

Lijkt me inderdaad een of andere oen die niet kan parkeren, zo zijn er veel -_-

Comment

Ik zie dat de krassen tot door de verf zitten. Als je omnium verzekerd bent kan je hem in bepaalde gevallen gewoon gratis laten herspuiten (wel te zien welke franchise je hebt, informeer daarvoor eens bij je verzekeringskantoor). Indien dit niet het geval is kan je een lakstiftje bestellen bij je garage, let wel dat je zeker het juiste kleur vast hebt, en probeer de schade daarmee voorzichtig te verdoezelen.

Comment

schade

Hallo,

is dat zwart IN de lak of OP de lak ??

indien in je lak : stiftje zou ik zeggen,er kan er na het herspuiten van zoiets namelijk eentje een

week later net hetzelfde doen.......... en je kan de omnium beter aanspreken voor ergere

zaken denk ik bij mezelf

indien op je lak : ff kleien en opnieuw in de wax zetten , maar zal wel niet zeker.....

Succes

Danny

Comment

bumperschade

Hallo ,

hoe is het met je wagen afgelopen?

Danny

Comment

Ik vind het echt erg dat je u nergens nog kan parkeren zonder risico op schade... Dan mag je zelf nog zo voorzichtig zijn, andere pipo's zullen het wel verknallen
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
                  X