Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetenschappelijk onderzoek naar zin en onzin van car waxing?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Je hebt me net op een schitterend idee gebracht voor iemands eindwerk !

Ik ga het voorstel doorspelen aan de universiteiten en hoge scholen. Ik denk dat er iemand wel interesse zou in kunnen hebben, zeker als het een autoliefhebber is.

Dus misschien tegen juli heb je het wetenschappelijk bewijs
    Dat zou natuurlijk schitterend zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
      Heb je het gehele document beschikbaar?

Op de inleiding staat inderdaad dat het de werking van zuren kan versterken.
      Is alleen tegen betaling beschikbaar. Wat je leest is een stukje van de conclusie. Het is een onderzoek dat besteld werd door Mercedes Benz.

Comment

Nogal logisch dat zij die hier hun boterham mee verdienen niet akkoord zullen gaan met die conclusie. Hoe zou je nu zelf zijn
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

het is maar wat je zelf wil natuurlijk.
          op korte termein,ga je dit niet zien beschermt of niet.
          maar zet 2 dezelfde wagens beiden buiten 1 zonder en 1 met bescherming
          na enkele jaren zul je zeker degelijk verschil zien aan diegene die beschermt is.

ik ben nu obsesief bezig met mijn lak en bescherm hem dus ook goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
            het is maar wat je zelf wil natuurlijk.
            op korte termein,ga je dit niet zien beschermt of niet.
            maar zet 2 dezelfde wagens beiden buiten 1 zonder en 1 met bescherming
            na enkele jaren zul je zeker degelijk verschil zien aan diegene die beschermt is.

ik ben nu obsesief bezig met mijn lak en bescherm hem dus ook goed

Dat kun je wel beweren maar zolang je de proef niet effectief hebt gedaan is dit gewoon een bewering die mogelijk geen enkele waarheid bevat.

En met "de proef doen" bedoel ik uiteraard niet van dat jij een auto hebt die wel gewaxt is en die van uw buurman niet. Je zou al 2 identieke wagens moeten hebben, op dezelfde dag gekocht, gedurende 15 jaar op exact dezelfde manier onderhouden en gebruikt,... met als enige verschil de ene regelmatig gewaxt, de andere niet. Pas dan kun je iets zinnigs zeggen hierover en dan nog blijft de vraag of je de resultaten zomaar naar alle type wagens/autolakken kunt doortrekken.

Ik ben op zoek naar bewijs, niet naar geloof.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Nogal logisch dat zij die hier hun boterham mee verdienen niet akkoord zullen gaan met die conclusie. Hoe zou je nu zelf zijn
              Dat mag uiteraard ook. Het staat hen vrij om onderzoeken aan te geven die het tegendeel bewijzen.

Comment

Working...
              X