Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wetenschappelijk onderzoek naar zin en onzin van car waxing?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenHeb je het gehele document beschikbaar?
Op de inleiding staat inderdaad dat het de werking van zuren kan versterken.
Comment
-
het is maar wat je zelf wil natuurlijk.
op korte termein,ga je dit niet zien beschermt of niet.
maar zet 2 dezelfde wagens beiden buiten 1 zonder en 1 met bescherming
na enkele jaren zul je zeker degelijk verschil zien aan diegene die beschermt is.
ik ben nu obsesief bezig met mijn lak en bescherm hem dus ook goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichtenhet is maar wat je zelf wil natuurlijk.
op korte termein,ga je dit niet zien beschermt of niet.
maar zet 2 dezelfde wagens beiden buiten 1 zonder en 1 met bescherming
na enkele jaren zul je zeker degelijk verschil zien aan diegene die beschermt is.
ik ben nu obsesief bezig met mijn lak en bescherm hem dus ook goed
Dat kun je wel beweren maar zolang je de proef niet effectief hebt gedaan is dit gewoon een bewering die mogelijk geen enkele waarheid bevat.
En met "de proef doen" bedoel ik uiteraard niet van dat jij een auto hebt die wel gewaxt is en die van uw buurman niet. Je zou al 2 identieke wagens moeten hebben, op dezelfde dag gekocht, gedurende 15 jaar op exact dezelfde manier onderhouden en gebruikt,... met als enige verschil de ene regelmatig gewaxt, de andere niet. Pas dan kun je iets zinnigs zeggen hierover en dan nog blijft de vraag of je de resultaten zomaar naar alle type wagens/autolakken kunt doortrekken.
Ik ben op zoek naar bewijs, niet naar geloof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenNogal logisch dat zij die hier hun boterham mee verdienen niet akkoord zullen gaan met die conclusie. Hoe zou je nu zelf zijn
Comment
Comment