Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit nog te herstellen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit nog te herstellen ?

Heb daarnet toch maar eens foto's genomen van al men steenslag en vroeg me af of die nog deftig valt weg te werken met een lakstiftje en polieren.
    of gaat dit onbegonnen werk zijn ?

Last edited by ; 25/09/2011, 13:53.

dan heb ik hier nog een goeie kras aan de klink aan passagierskant, cadeauke van een paljas met een ring veronderstel ik

en ook nog een serieus stukje steenslag op de motorkap,

Comment

Die steenslag zit tot op het metaal, deftig herstellen = carrossier

Voor de andere defaults mss even een ervaren detailer in de buurt bellen?

greetz

Comment

Die steenslag op de wielkast kan je opvullen en polieren maar door de vele puntjes is het interessanter om te herspuiten.

Die andere is inderdaad te diep.

Die kras aan de klink kan verbeterd worden maar de locatie is delicaat. Klink demonteren, bijkleuren en dan lokaal schuren en polieren.

Comment

dure grapkes dus
          ja aan de wielkassen laten spuiten heeft toch geen zin, na 15000 km ziet da er toch terug zo uit wss

Comment

Ik weet niet meer wat Rabbit gedaan heeft met zijn rode Punto maar die rode lak van de Fiat-groep is dus echt wel zacht blijkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
              dure grapkes dus
              ja aan de wielkassen laten spuiten heeft toch geen zin, na 15000 km ziet da er toch terug zo uit wss
              Na herspuiten laat je je bumper wrappen hé, nooit meer steenslag :-)

Comment

En ik dacht dat bmw lak gevoelig was aan steenslag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Ik weet niet meer wat Rabbit gedaan heeft met zijn rode Punto maar die rode lak van de Fiat-groep is dus echt wel zacht blijkbaar.
                  is bij alle mito's zo hoor, ma rood zou idd nog beetje zachter zijn tmoest ma ni zo mooi zijn eh haha

Oorspronkelijk geplaatst door PJ_9911 Bekijk Berichten
                  En ik dacht dat bmw lak gevoelig was aan steenslag
                  maar dit komt vooral omdat die achterste wielkasten zo breed zijn en dat dan in combinatie met de banden die redelijk breed zijn, wielkassen krijgen dus wel wat te verwerken

Comment

Working...
                  X