Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning - Updates werkplaats + opendag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Knap werk

Comment

De opendagen zijn inmiddels achter de rug en ik mag denk ik wel zeggen dat ze erg positief zijn afgesloten. Veel handjes mogen schudden, goed wat koffie gedronken en vooral gezellige en leuke mensen om me heen gehad!

Het eindresultaat mag (hoop ik) gezien worden. Meer plek voor de auto, meer plek voor de aftersale en vooral een rustigere werkomgeving om de detailing / service naar een nog hoger niveau te kunnen brengen! Deze week gaat dat hier gebeuren bij een Alpina D3 Bi-Turbo en een Porsche 911 (997) Cabriolet. De pot latex kan dus weer geruild worden voor een mooie pot carnaubawax......eindelijk

De aftersale met voornamelijk doeken, pads en accessoires..

De aftersale met de bottles en sprayflacons..

Comment

Comment

De vaste openingstijden vanaf januari 2012 zijn elke donderdag van 19.00u - 21.00u en elke zaterdag van 10.00u - 16.00u. De overige dagen nog altijd via afspraak, maar die twee genoemde dagen dus lekker binnenwandelen zonder eerst te moeten bellen / mailen..........koffie staat altijd klaar

Bedankt voor jullie aandacht en tot snel maar eens!

Comment

Ideale werkruimte, mooi!

Comment

T is er op vooruit gegaan Bart. En ik moet zeggen, t was lekkere koffie.

Comment

Nice!!!
                Misschien nog iets voor die pc zetten want die kunnen niet zo goed tegen water

Comment

Ziet er proper uit. Maar ik vind je letters net echt blinken, ik zou die ook eens goed opblinken

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                  Nice!!!
                  Misschien nog iets voor die pc zetten want die kunnen niet zo goed tegen water
                  Ja hier dacht ik ook aan

Comment

De wagens worden buiten gewassen hè! PS: hHt zijn gelakte EPS piepschuim letters, dat wordt lastig om die te waxen

Comment

Ziet er netjes uit!

Comment

Working...
                      X