Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] HD-reiniger nilfisk/alto/kew

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [GZ] HD-reiniger nilfisk/alto/kew

Hallo ,

is er iemand uit de buurt van Antwerpen die in het bezit is van een HD-reiniger van bovenstaand merk die ik eens mag "lenen" om mijn foamspuit te testen??

er is namelijk een probleem (denk ik) met mijn (nieuwe) foamspuit :

deze geeft schuim en ff niet , en dat gaat zo verder (niet constant dus)

het zou kunnen dat mijn HD te VEEL druk geeft(of iets anders?) , en dat het daardoor komt , ofwel is er iets mis met de foamspuit en zal deze mogelijk moeten geruild/hersteld worden.

als ik bij U ter plaatse de foamspuit mag testen , zal ik tevens gelijk uw auto verder wassen , zodat u dit voor het gebruik niet "gratis" doet

ik ga wel niet zomaar 20 km rijden , het moet echt een beetje in de buurt zijn.

MVG Danny

ik hou jullie op de hoogte als er resultaten zijn

verplaatst naar car cleaning en titel aangepast

Comment

Verder werkt uw hdreiniger goed? Heb ook problemen gehad met mijn foamlance en dat lag toen aan dat gaasje wat in de foamlance zit. Dat raakt verstopt met zeep- en kalkresten na verloop van tijd. Heb toen hier een nieuwe besteld en het probleem was opgelost.
      Dus als je hdreiniger wel gewoon werkt ben ik 99% dat dat het probleem is.
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

foamspuit

ik heb ook net een reactie gekregen van iemand die me dit schreef.

ik ga het eens bekijken (later ) en laat nog iets weten

als de oplossing is gevonden , wordt deze natuurlijk ook gepost

Comment

hd

heb mijn foamspuit reeds gedemonteerd en niks vervuiling gevonden (= nieuw)

is eerder de HD die aan het "sterven" is : minder druk , lekken, ......

ben al aan het rondkijken voor een nieuwe

Comment

hd op het oog

heb deze gezien op coolsound.nl +- 300 euro (thuis geleverd ) , lijkt me wel wat.

had eerst een zwaardere op het oog maar deze was ook én zwaarder en 2.9 kw !

de slang van de E 145 is ook 10 !! meter en versterkt

ben pro-nilfisk maar heb ook bij kärcher rondgekeken hoor

Coolsound, online superstore. Bent u op zoek naar audio, video, carmedia, autoradio, navigatie, televisie, plasma, gereedschap, keukenapparatuur, parfum of videocamera dan bent u bij ons aan het juist...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              heb deze gezien op coolsound.nl +- 300 euro (thuis geleverd ) , lijkt me wel wat.

had eerst een zwaardere op het oog maar deze was ook én zwaarder en 2.9 kw !

de slang van de E 145 is ook 10 !! meter en versterkt

ben pro-nilfisk maar heb ook bij kärcher rondgekeken hoor

http://www.coolsound.nl/nilfisk-e-14...8470210/P32609
              Ik heb overlaatst de 150.2-10 extra gekocht,maar nog niet gebruikt.
              Maar de 5 jaar garantie en de metalen pomp en 10 meter slang hebben mij overtuigd tegenover kärcher.
              2008 Mercedes Viano
              2012 Citroen DS3

Comment

HD

heb die E145 besteld !!

vond de p 150 ietsje te zwaar en ik had eerst toch 300 euro in gedachten(5 jaar = 60 euro/jaar )

nadien zien we wel als het niet zou bevallen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  heb mijn foamspuit reeds gedemonteerd en niks vervuiling gevonden (= nieuw)

is eerder de HD die aan het "sterven" is : minder druk , lekken, ......

ben al aan het rondkijken voor een nieuwe
                  Ik had mijne ook 3 keer gedementeerd om alles na te kijken maar idd geen vervuiling te zien. Bij mij was het echt het gaasje dat gewoon niet meer goed was. Je ziet dat er niet aan, maar toen ik het vervangen was ging hij weer goed.
                  Nuja, hoop dat het lukt met de nieuwe hogedrukreiniger
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

hd + foamspuit

allen reeds bedankt voor de reacties/tips

de foamspuit werkt wel degelijk hoor , er komt mooi schuim uit ...........alleen nog niet constant

omdat mijn oude HD niet genoeg druk opbouwt en daarom dat "sputteren"

met de nieuwe in aantocht zal er binnenkort wel een verslagje komen(van de foamspuit)

ik heb er wel vertrouwen in én ben zelf ook wel pro-nilfisk (niet anti-kärcher hoor, maar toch..)

is een beetje merkgebonden als met auto's zeker

er zijn mensen die bvb opel kopen en bvb NOOIT een ford en andersom, kwestie waar jij je goed mee voelt
                    Last edited by ; 05/12/2011, 18:17.

Comment

HD nilfisk + foamspuit

de foamspuit werkt wel degelijk hoor , het probleem zat bij de hogedrukreiniger die niet genoeg druk meer had(lekken,ouderdom...was al 13 jaar +)

met mijn nieuwe HD gaat het dus prima en kan iedereen trouwens deze aanraden ivm het gebruiksgemak!!

ik heb in het boekje gelezen dat je best na gebruik de HD leegspuit(zonder wateraansluiting dus) en ik denk dat dit is omdat er sommige de HD in een onverwarmde schuur of garage hebben staan

.........en dan vriest ie kapot zoals alle andere trouwens

10 meter gewapende slang en oprolbaar aan het apparaat !!

als je echt graag met zo'n toestel werkt is die 10 meter echt geen meter teveel !!

foto's heb ik niet gemaakt van de foam(party) , het is immers niet de meest schuimende shampoo , maar wel effectief en dat telt natuurlijk.

voor mijn part mag dit topic op slot
                      Last edited by ; 11/12/2011, 22:48.

Comment

pm goed ontvangen, veel succes

Comment

Working...
                        X