Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hogedrukreiniger : welke kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een HD is vooral goed om te foamen , de spuitfunctie is idd bijkomstig als je een goede tuinslang hebt die een krachtige straal kan geven.

Voor wielkasten komt een tuinslang meestal te kort , al hangt ook veel af van de gebruikte (inweek) produkten . Als die hun werk goed doen , zal er ook al veel vuil weg zijn zonder een HD te gebruiken.

Afstand : ik hou minstens 30 cm aan en stel de straal zo in dat ze geen "punt" is , eerder breed maar dat is enkel mogelijk bij die wasboxspuiten . (die staan standaard zo om geen beschadigingen te kunnen maken door de gebruikers ivm schadeclaims )

Ook spuiten onder een hoek van +- 45° is wenselijk en als het nog ff kan : spuiten van voor naar achter (zoals in de windtunnel en testcentra omdat dat de normale richting is zoals tijdens het rijden...)

Je hebt waarschijnlijk al gelezen dat er verschillende slangen zijn : gewone of gewapende (ik verkies de gewapende en een minimumlengte van 8 meter)

Die stihl van hierboven is vergelijkbaar met nilfisk (heeft ook een versterkte slang en een lengte van 10 meter dacht ik)

Van welke regio ben je , kijk ff goed rond ivm veel prijsverschil , in Nederland zijn de nilfisks stukken goedkoper . Stihl vind je bij de betere ijzerwarenwinkel aan +- dezelfde prijs dan nilfisk

Online shop voor Hogedrukreinigers, Stofzuigers, Waterstofzuigers, Reinigers, Nilfisk, Gardena, Karcher Webshop. Bestel uw Hogedrukreiniger extra voordelig in onze shop. Groot assortiment, levering binnen 24 uur, niet goed geld terug regeling.
    Last edited by ; 20/07/2012, 17:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
      vooral de vuilfrees misschien niet meteen gebruiken op de lak

tijdje terug mij een Stihl gekocht
      RE 143 Plus
      Op de kleur na lijkt die verdacht veel op een Nilfisk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom Bekijk Berichten
        Op de kleur na lijkt die verdacht veel op een Nilfisk.
        Die mening deel ik ook , toen ik na de aankoop van mijn nilfisk toevallig in de ijzerwarenwinkel was , was dit ook mijn eerste gedacht.

Volgens mij gebruiken ze zelfs dezelfde onderdelen en is de aansluiting ook hetzelfde voor het pistool....

Ik durf zelfs toegeven dat die Stihl er "robuuster" uitzag toen ik deze aan het keuren was

Comment

Working...
        X