Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wedstrijd: Auto Finesse Desire Wax

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wedstrijd: Auto Finesse Desire Wax

The one you desire!

Auto Finesse creëerde recent een hybride wax in gelimiteerde oplage. WAX-IT is erin geslaagd 2 van de 20 limited edition Desire waxen te bemachtigen. Desire is een nieuwe Auto Finesse wax , maar niet zomaar een wax, dit is een HYBRIDE wax.

Zorg dat u dit unieke exemplaar te pakken krijgt en u beschikt over één van de meeste exclusieve waxen van dit moment, boordevol nieuwe technologie !

Wat moet je doen?

- Stuur een mailtje naar wedstrijd@wax-it.be met daarin minstens 8 foto's** en een bespreking van een wagen die u onlangs behandeld heeft.
    - Voorzie de foto's van de nodige tekst en uitleg.
    - Vermeld het bestelnummer van uw nieuwe of eerder geplaatste bestelling uit de WAX-IT webshop.
    ** Max 5mb per email

We zullen alle inzendingen die aan de voorwaarden voldoen op onze facebook pagina plaatsen. Wil u meer kans maken om de pot Auto Finesse Desire te winnen, zorg dan dat er op Facebook voldoende feedback komt op uw foto's. We zullen hier in ieder geval rekening mee houden bij de keuze van onze winnaars.

De wedstrijd wordt afgesloten op 01/01/2012 en de winnaar wordt bekend gemaakt op de eerste dag van het jaar, van een prachtig geschenk gesproken !

De eerste deelnemers zijn binnen!

Comment

moet je een lopende bestelling hebben of is de laatste bestel nr ook goed? heb al zodanig veel besteld maar geen lopende of komende bestelling nu
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
        moet je een lopende bestelling hebben of is de laatste bestel nr ook goed? heb al zodanig veel besteld maar geen lopende of komende bestelling nu
        Een bestelling van dit jaar is al voldoende. Het is gewoon omdat we de prijs willen toekennen aan een klant

Stuur dus maar door!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Een bestelling van dit jaar is al voldoende. Het is gewoon omdat we de prijs willen toekennen aan een klant

Stuur dus maar door!
          okee
          zonet verzonden, laatste order nr maar ingevoegd.

Ik trek te weinig foto's, heb er dan maar de mooiste van lente detail op eigen wagen opgezet

Comment

Nog enkele inzendingen...

Mark B aka Snitser

Comment

Thomas T

Comment

en nog eentje Der is al redelijk wat concurrentie!

Olivier V.

Comment

heb al spijt dat ik zo weinig foto's trek, heb er ook geen goed toestel voor.
                  zitten echt parels van foto's bij.
                  iedereen veel succes!

mogen jullie nog meer informatie geven over die hybride wax, wat de voordelen of kenmerken zouden zijn tov een gewone carnauba wax?

Comment

Nog een inzending, Gauthier V.'s werk.

Comment

De winnaars zijn ondertussen bekend. Proficiat aan Ivo en Olivier!

"Al enkele jaren volg ik de activiteiten/projecten van Wax-IT via autoforum. Telkens viel mijn mond open bij het zien van de behaalde resultaten. Toen volgde er een demodag over het machinaal polieren. Deze ging ik absoluut willen volgen met het oog op ooit zelf machinaal aan de slag te kunnen gaan. Tijdens de demo veel bijgeleerd en achteraf nog veel opgezocht op internet over verschillende technieken/producten want er zijn immers heel wat verschillende soorten producten voor de hand. Na mezelf goed geïnformeerd te hebben over alles, heb ik de stap gezet en een machine gekocht bij Wax-IT, samen met bijhorende producten.

Toen de examens een maand of 2 later voorbij waren, organiseerde mijn kameraad, die een BMW E30 heeft, een cabrioday voor vrienden en familie. Ik mocht zijn auto doen met het oog op die dag en had daarvoor de wagen enkele dagen ter beschikking. Dit was dus mijn eerste groot project waar ik zelf veel op kon proberen en trainen. De wagen had héél veel kleine krasjes, zowel van het wassen als van tegen te leunen (schade door garagist). Desondanks dit m'n eerste project was, ben ik enorm tevreden over het behaalde resultaat.

Op de cabrioday heb ik ook veel lof gekregen op het werk, dat is altijd plezant!"

Comment

"Het gaat hier om een Jaguar XJ6 met al de nodige levenservaring (ruim 261.000km op de klokken). De huidige eigenaar heeft deze recentelijk aangekocht. Technisch gezien is deze wagen in topstaat, optisch gezien viel er nogal wat verbetering te behalen, mede door een collega poetser/prutser....! Op één punt op de motorkap was er al een voorganger door de lak gegaan en er waren her en der nog wat polijstspetters/sporen te vinden. Maar dan hebben we het nog niet gehad over de hologrammen... ALL OVER THE PLACE!
                        En dat is nogal wat, want zo'n Jag is een aardige lap staal..."

Comment

Ook hier nog eens bedankt!

Voorlopig nog in de examens maar eind Januari zal ik hem wel eens proberen

Comment

Working...
                          X