Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waterafstotend product

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waterafstotend product

Net dit gevonden op het internet.

In de tekst staat dat het in de loop van 2012 gaat uitkomen. Het zou toepasbaar zijn op alle ondergronden, dus waarom ook niet op autolak, cabriodak, interieur.

Ik vind de demonstratie met de schoen + chocoladesaus alvast indrukwekkend.
    www.peugeotforum.be

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    Net dit gevonden op het internet.

In de tekst staat dat het in de loop van 2012 gaat uitkomen. Het zou toepasbaar zijn op alle ondergronden, dus waarom ook niet op autolak, cabriodak, interieur.

Ik vind de demonstratie met de schoen + chocoladesaus alvast indrukwekkend.
    Dit is voor zover ik weet dezelfde technologie als bvb nanolex maar dan in een nieuw marketing kleedje.

Als je wil kunnen wij dezelfde "indrukwekkende" filmpjes maken met nanolex. We hebben zelf al staan spelen met druppels water op voetmatjes enzo

Comment

doe maar, maak dan maar eens een filmpje zoals hierboven... dus met chocoladesaus. Als die nanolex hetzelfde kan bereiken, dan koop ik via jullie site zo'n bus
      www.peugeotforum.be

Comment

Voorzie jij het marketing team ?

Comment

Dit zijn amateurbeelden

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Al een bestelling binnen van Flappy?

Comment

ik zie geen chocoladesaus

die waterafstotende producten ken ik ook. Gebruik zoiets al jaren voor mijn bergschoenen volledig waterdicht te maken. Maar het belet niet dat iets vuil wordt. En dat vond ik nu net het meest frappante aan dit product.
              www.peugeotforum.be

Comment

Die nanocoatings kan je niet al jaren gebruiken want die technologie is nog maar een 2 tal jaar beschikbaar in consumentproducten

Je hebt wel veel impregnaties op basis van polymeren, maar een superhydrophic effect krijg je enkel door met nano technologie te gaan werken.
                Dat is vrij nieuw.

Een leuke demo hierover is dit (sorry weer geen chocoladesaus , het gaat er iets professioneler aan toe )

+ YouTube Video

Comment

what's in a name: 2 jaar is dan inderdaad geen jaren. Feit is wel dat de spuitbus hier wel degelijk een label van nanotechnologie bevat. Water parelt nog steeds mooi, maar het vet van de 'pikeur' dat recentelijk ervan afgedruipt is, is wel degelijk ingedrongen in de toplaag van de schoen.
                  Een waarom hamer ik op de chocoladesaus? Omwille van de vetten. Het is niet omdat een bepaald product iets hydrofoob maakt dat het daarom ook goed tegen vetten werkt, alsook tegen slijk (ok gedeeltelijk water, maar klei en dergelijke kan wreed plakkerig zijn). En dat heb ik in nog geen een van de tests gezien die jij hebt aangebracht. Net daarom vind ik het eerste filmpje wel indrukwekkend: het vet (de chocoladesaus) loopt zonder enig spoor na te laten van de witte schoen.
                  www.peugeotforum.be

Comment

Leuke demo's,

maar in het eerste filmpje, zou dat écht chocoladesaus zijn?

BrunoV,
                    kritisch ingesteld amateur patissier en professioneel verkoper

Comment

Working...
                    X