Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto herspuiten ( prijs )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto herspuiten ( prijs )

Hoeveel bedraagd de gemiddelde prijs om een wagen te laten herspuiten bij een carrosier , gewoon dezelfde kleur als de oorspronkelijke kleur .

2 de vraag hoeveel kost het ongeveer om de bumper te laten herspuiten ?

valt dit dan niet te erg op als alleen je bumper is herspoten en de rest van je wagen niet ?

Oorspronkelijk geplaatst door triangle Bekijk Berichten
    Hoeveel bedraagd de gemiddelde prijs om een wagen te laten herspuiten bij een carrosier , gewoon dezelfde kleur als de oorspronkelijke kleur .

2 de vraag hoeveel kost het ongeveer om de bumper te laten herspuiten ?

valt dit dan niet te erg op als alleen je bumper is herspoten en de rest van je wagen niet ?
    Bumper laten herspuiten: dat valt enorm goed mee als je het door een goeie laat doen, het zal in alle geval een pak minder kosten. Voor het herspuiten van een bumper heb ik een adres die het voor +/- 200 euro goed doet. Een hele wagen herspuiten zal toch minstens op het tienvoud kosten (geen ervaring mee) of nog meer... dus als het daar op aan komt zou ik toch voor een minimaal kleurverschil gaan en de rest van het geld in mijne zak steken

Over welke kleur gaat het?

Bij mijne Lancia is de achterbumper opnieuw gespoten (donkergrijze kleur) en je ziet dat echt niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Bumper laten herspuiten: dat valt enorm goed mee als je het door een goeie laat doen, het zal in alle geval een pak minder kosten. Voor het herspuiten van een bumper heb ik een adres die het voor +/- 200 euro goed doet. Een hele wagen herspuiten zal toch minstens op het tienvoud kosten (geen ervaring mee) of nog meer... dus als het daar op aan komt zou ik toch voor een minimaal kleurverschil gaan en de rest van het geld in mijne zak steken

Bij mijne Lancia is de achterbumper opnieuw gespoten (donkergrijze kleur) en je ziet dat echt niet.

dank je voor je antwoord , de kleur is zwart

Comment

zwart is zowiezo al makkelijker kleur om te herspuiten zonder kleurverschil

Comment

en zilvergrijs een van de moeilijkste ....
          Vele jaren geleden was het ongeveer 1300 euro om een auto te herspuiten, dat zal nu idd rond de 2000 draaien.
          Kleurverschillen kan je ook elimineren door uit te nevelen...

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik denk dat je voor 2000 euro geen perfectie mag verwachten. Zeker niet als het een wat ingewikkeldere auto is of een vrij grote wagen.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

2500euro gemiddeld voor een volledige wagen

Comment

Jongens , als je het over het over een wagen herspuiten hebt, dan is daar een reden voor !
                Blutsen, krassen , roest enz, enz
                M.a.w de staat van uw auto bepaalt de tijd welke nodig om uw auto zover te brengen dat hij klaar is om te worden gespoten.
                Want eenmaal klaar om in de spuitcabine te gaan is 90% van het werk af.
                Dus de enige leidraad waarop een prijs voor dergelijk werk is gebaseerd is de staat van uw wagen, het kan dus perfect dat klein geroest en geblutst wagentje véél meer kost dan een betrekkelijk in goede staat verkerende grote auto.
                En vooral dont forget het belangrijkste van alles de kwaliteit van uw carrossier, goed werk loont , half werk is weggegooid geld!

Comment

Ik zie niet in wanneer je een auto compleet zou laten overspuiten.

Auto's van minder dan tien jaar oud laat je gewoon spuiten zonder kleurverschil.
                  Bumper moet kunnen voor €200-€250. Je vraagt best een paar offertes.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

ik heb de mijne laten herspuiten

reken een goede 3000euro...

(velgen,remklauwen inclusief)

Comment

volledige wagen late herspuiten in zwart
                      kost u ongeveer 1500 euro
                      ik ken iemand bij aston martin die dit doet na zen uure

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                        volledige wagen late herspuiten in zwart
                        kost u ongeveer 1500 euro
                        ik ken iemand bij aston martin die dit doet na zen uure

In het zwart , of in elk kleur ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          In het zwart , of in elk kleur ?

Da's inderdaad een goeie vraag.

Comment

€1815 dan.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Waar kan ik een goede betaalbare spuiter vinden voor mijn wagen te herspuiten ?
                              Moet enkel aan de buitenkant gedaan worden en wil hem zelf eventueel demonteren waar nodig en mat schuren.
                              Betreft een MG Midget. Kleine auto dus

Comment

kleur naar keuze

prijs zit tusse 1500 maxx 2000
                                ken een persoon die dit na zen uuren doet

Comment

,,,,,,,,,,,,,,,
                                  Last edited by ; 20/02/2012, 22:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

ff trg boven halen. Waar heb je dat laten doen? tevreden van? hoe zou het kleurverschil zijn bij een witte auto?
                                    BMW X5 45e

Comment

@kefkie, waar uitgewasemt, dus normaal ga je er zeer weinig van zien.
                                      voor het spuiten hangt een beetje van model van de wagen af en de kleur.
                                      een voorbumper met veel inhammetjes enz gaat meer zijn dan een motorkap die volledig vlak is.
                                      parelmoer gaat meer kosten dan gewone verf.
                                      meerdere kleuren betekent meerdere keren de cabine in, enz
                                      laat je een auto spuiten en leg je er 3 of meer lagen vernis over, dan heb je een wagen die constant een wetlook heeft.
                                      natuurlijk aan de andere kant ga je 3 of meer keren de prijs van de vernis betalen

Comment

Interessant topic, met duidelijke vermelding van de prijzen

Nu we toch bezig zijn: gisteren werd mijn auto (2009 Mégane II grandtour-kleur = zwart) aangereden in een ondergrondse parking (persoon die er tegen reed liet geen gegevens achter). Aan de bestuurderskant zijn de twee deuren beschadigd. In de achterste deur zijn een ook deuken en de plastieken beschermstroken zijn helemaal kapot.

Misschien off-topic maar ik vind dat er geheel geen respect is voor de auto van iemand anders. Je mag nog zo goed oppassen als je wilt en enkel goede parkeerplaatsen zoeken, na x-aantal tijd zit je auto vol krassen en builen van klojo's die er blijkbaar eens graag tegen rijden, lopen, fietsen, ...
                                        Iemand een idee wat dit gaat kosten? Heb er echt geen idee van.

Comment

Working...
                                        X