Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto herspuiten ( prijs )

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zonder foto's kan je hier niks over zeggen.....

Tip : parkeer dan gewoon op 2 plaatsen tegelijk , kost evenveel en zo sta je metaan "safe"
    (doe ik altijd.........als er plaats genoeg is natuurlijk)

Zijn er geen camerabeelden die je kan opvragen betreffende die aanrijding (bvb auto's worden toch gefilmd bij het verlaten van de garage en zo kunnen ze toch ook (soms) schade zien aan die voertuigen ???

Misschien zie je al aan de schade op jouw wagen , welke kleur die auto had...

Ik neem altijd foto's met mijn gsm van de wagens naast mij........zeker als ze na mij komen en ik een paar keer terug naar de wagen ben geweest. Ik kan het er van krijgen dat er dan mensen zijn die zich op 40 cm van mijn eigen wagen zetten , zo kan je toch al niet goed uitstappen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
      Tip : parkeer dan gewoon op 2 plaatsen tegelijk , kost evenveel en zo sta je metaan "safe"
      (doe ik altijd.........als er plaats genoeg is natuurlijk)
      Goh, dat wordt hier niet in dank afgenomen hoor als je dat hier zet....
      Die discussie wil ik liever niet meer zien.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        Goh, dat wordt hier niet in dank afgenomen hoor als je dat hier zet....
        Hier is volgens mij niks verkeerd aan , ik zeg er toch duidelijk bij : ALS er plaats genoeg is .

Ik heb al meermaals ondervonden dat wanneer ikzelf op een "gewone" plaats ga staan , dat er dan klojo's (sorry voor het woord ) zijn die zich bijna letterlijk tegen de zijkant "plakken" . Dan sta ik liever dubbel en wat meer naar achter op de parking dan dat ik het risico loop dat er WEER iemand zich bijna tegen mijn auto aan parkeert....

Het is toch niet omdat IK uitkijk, voor een openslaand portier dat de auto naast mij dit ook doet ?

FF vermelden dat ik hierop let vooral om geen schade te hebben aan MIJN wagen , dat die anderen het niet erg vinden dat er een krasje komt in hun (lease-) wagen , en nog veel minder in het portier van de wagen naast de hunne , DAT vind ik geen respect hebben voor andermans gerief .

Comment

Zal inderdaad eens bellen om te vragen of er geen camerabeelden zijn. Volgens mij moet de andere auto toch ook zichtbare schade hebben gehad.
          Maar ik maak mij geen illusies. Een aantal jaar terug werd onze auto vooraan aangereden door een andere auto die achteruit parkeerde. De trekhaak beschadigde onze bumper en de aanhechtingspunten van de roosters van de bumper werden afgebroken. De andere auto reed weg. Mijn vrouw zag alles gebeuren en kende zelfs de persoon die tegen ons reed. Aangifte gedaan bij de flikken. Nooit meer iets van gehoord.

Maar los van alles, parkeren is echt een bron van stress geworden. Kost stukken van mensen en je kan je auto nergens met een gerust hart achterlaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.O.M. Bekijk Berichten
            Maar los van alles, parkeren is echt een bron van stress geworden. Kost stukken van mensen en je kan je auto nergens met een gerust hart achterlaten.
            Amen. Zelfs op de parking van het werk met een beperkt aantal mensen slaag ik erin om een hele verzameling krassen aan te leggen op één jaar.

Comment

Ondergrondse parkeergarages in Brussel zijn pas erg. De X3 van mijn pa heeft zeker al 4 blutsen op één jaar tijd van in die garages te staan. Geen respect meer voor andermans auto/gerief... Ik hou mijn hart al vast voor de nieuwe. Vroeger had hij een parkeergarage van zijn werk en was er geen bluts te bespeuren maar ja, besparingen...

Comment

Ter info: heb met mijn schadegeval ondertussen het volgende geleerd:

-De schade aan een auto nadat iemand anders er tegen reed en vluchtmisdrijf pleegde is volgens de verzekering "eigen schade". Franchise betalen dus. Ik probeerde hen nog uit te leggen dat "eigen" niet echt klopt als er een ander de oorzaak is en dat er toch een verschil is tussen een geval van vluchtmisdrijf en zelf tegen een paal of zo rijden...

- Parkeergarages zijn niet bereid camerabeelden te geven van aanrijdingen in hun garages. Ze zeggen dat ze deze niet hebben, wat ik betwijfel. Ik kan wel begrijpen dat ze zich niet bezig houden met ze ter beschikking te stellen van hun klanten. Ze zouden waarschijnlijk niets anders te doen hebben.

Comment

Working...
                X