Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krasbak

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
    Polijsten in de zon, nie goe e

Ik zou idd iemand raad vragen die er iets vanaf weet, enkel die mensen weten waarmee ze bezig zijn, en kunnen je fout herstellen.

Comment

Ik sluit me volledig aan bij Danny (grandscenicman). Maak het zelf niet erger dan het is.

Danny heeft ervaring genoeg opgedaan met de Dual action....als het daar niet mee lukt is een rotary de oplossing....let wel : deze laatste nooit in handen geven van een leek!!!!

Een schuursponsje maakt venijnige krassen die je er met de hand NIET uit krijgt gepoetst.

Dus : goede raad loop even bij Danny langs....die heeft geen commerciële bedoelingen...voor hem is auto's detailen een passie (zoals bij mezelf)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
        Polijsten in de zon, nie goe e

Ik zou idd iemand raad vragen die er iets vanaf weet, enkel die mensen weten waarmee ze bezig zijn, en kunnen je fout herstellen.

Polijsten in de zon is met produkten zoals die van Poorboys world perfect mogelijk!
        Dit is geen vorm van amateurisme; in de zon zie je dikwijls meer dan in de schaduw.
        Er zijn natuurlijk andere produkten en merken die zich niet laten verwerken in de zon.

Comment

Sorry, ik doe hier niet meer mee!
          Ik heb de indruk dat er hier een hoop gefrustreerde macho's tussen zitten.
          Hiermee sluit ik mijn post met dit "Forum?" definitief af!

Comment

iemand in mijn familie is dat ook tegen gekomen; eerste hebben ze dit proberen polijsten. helaas hielp dit niet en wagen is compleet herspoten. Bij hem hadden de kindjes helpen wassen en één van hen was zo slilm geweest om het keukensponsje te gaan halen.

Ik zou in jou geval zeker eens langsgaan bij mensen met kennis van zaken. Raad vragen kost bij de meeste geen geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derockere Bekijk Berichten
              Op wie bedoel je? Onze raad is echt goed gemeend hoor. We willen hier niemand op stang jagen.
              Ik denk dat niemand het hier slecht bedoeld heeft.
              Spijtig van het misverstand.
              Last edited by ; 11/01/2012, 12:30.

Comment

Hey man,
                ge krijgt hier van Danny een prachtig aanbod om je (sorry dat ik het zeg) eigen stommiteiten op te lossen, en dan begin je nog een beetje van de toren te blazen.

Een beetje leedvermaak kan wel , denk ik, en je moet toch een beetje dik vel hebben.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Hee, dat heb ik ook eens gehad op onze oude auto. Plekje dat er niet afging en met het schuursponsje er op. Ik was toen 11 maar zo'n dingen gebeuren blijkbaar iedereen

Comment

Generatieconflict?

Comment

Waarschijnlijk is em nu met dit bezig...

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

2tone, fancy mister layoutman!

Hoe kunnen we nu écht goed advies geven wanneer je geen foto van de situatie post. "Krassen", ja, hoe diep? Het is hier al een aantal maal aangehaald. Zit je door de lak, is het enkel de vernis laag,...
                        Is wel nogal van belang om deftig advies te geven.

Voor iemand van 62 zou je dat inzicht toch verwachten...

But then again, van iemand van 62 verwacht je niet dat ze er nog aan denken om met een groen schuursponsje op autolak te zitten
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Zalig topic.
                          En ouderen op het internet, precies of die pakken alles serieus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                            Waarschijnlijk is em nu met dit bezig...

Hij zal wel zo slim zijn om korrel 2000 te nemen hoop ik

Comment

Dit topic mag NOOIT in de archieven verdwijnen

Wie is hier trouwens gefrustreerd? Ik lees 75% van de posts met goede bedoelingen, één iemand (grandscenicman) nodigt je zelfs gewoon uit om bij hem te gaan en het probleem samen te bekijken. Wat verwacht je eigenlijk?

Volgens mij is het dan toch waar, wat ze zeggen van 60+ ers.

Uitzonderingen bevestigen de regel.

PS: ik zou een fijne staalwol gebruiken in't vervolg, krijg je een mooie matte look!
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

I don't know my name anymore .... Whats my name...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Dit topic mag NOOIT in de archieven verdwijnen

Wie is hier trouwens gefrustreerd? Ik lees 75% van de posts met goede bedoelingen, één iemand (grandscenicman) nodigt je zelfs gewoon uit om bij hem te gaan en het probleem samen te bekijken. Wat verwacht je eigenlijk?

Volgens mij is het dan toch waar, wat ze zeggen van 60+ ers.

Uitzonderingen bevestigen de regel.

PS: ik zou een fijne staalwol gebruiken in't vervolg, krijg je een mooie matte look!
                                  Ik denk dat ik vandaag mijn bestek en borden ga polieren nadat ik deze forum heb doorgelezen. Het begint serieus te pitsen. Ahja moet nog wat detailing spullen uit de SCHUUR halen.
                                  Last edited by ; 12/01/2012, 19:52.

Comment

Hopelijk ben je al ver ver weg, ga ergens anders de moeilijke uithangen aub.
                                    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                      Hopelijk ben je al ver ver weg, ga ergens anders de moeilijke uithangen aub.

Is ie al aan het doen. Op verschillende andere fora
                                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                      X