Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blink+

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blink+

Iemand hier ervaring mee of iets van gehoord?
    BLINKplus - Duurzame bescherming - Glascoating - Hooglans - Autolak bescherming - PTFE coating - Keramische coating- Paintprotection - Ceramic coating - BLINK+

"Zo duurzaam dat de bescherming voor meerdere
    jaren gegarandeerd wordt. 7 jaar op een nieuwe auto en 5 jaar op een
    gebruikte auto. Wij geven u dit zwart op wit."
    Opel Insignia OPC
    BMW X5 3.0i
    Caterham Super 7

ach... teflon
    www.peugeotforum.be

Comment

blink

Is waarschijnlijk de zoveelste die uitkomt met een produkt dat zeker enkele......maanden op uw lak blijft zitten

Ge kunt beter uw auto zelf wassen en er om de 3 maanden een sealant of wax op smeren en zelf uitpoetsen om deze in goede staat te houden.(of laten doen...)

Bij aankoop van vele nieuwe wagens wordt er achteraf(na aankoop) een brief gestuurd met de vermelding dat uw auto met dit of geen produkt 2 - 3 jaar of langer beschermt is (lakpantser).
      Prijzen van 100 tot 300 euro ! Ik kan u zo'n speciaal produkt(lakpantser) laten zien : +- 20 euro als ge het koopt en het is niet meer of minder dan een sealant die in een spons verpakt zit en ge prikt er gaatjes in om deze in het sponske te laten lopen en...smeren maar en opblinken.
      Tijd : +- 1 uur werk en...goed verdient zou ik zeggen .

Laat me niet lachen : de beste produkten komen in de buurt van +- 6 maand , en ook dan zijn ze uitgewerkt .

Hebt ge trouwens al een prijs van zo'n behandeling ?

Voor die prijs wil ik gerust een was-plan maken om uw auto in perfecte staat te houden(en kom ik aan huis) , gegarandeert dat deze beter beschermt dan dat "blinkplus-spul" . Ik doe er uw velgen ook ineens bij , of worden die ook niet meer vuil na zo'n behandeling ? Dan hoeft ge uw auto zelf nog niet eens te wassen met dat water alleen en ziet hij er maandenlang(of misschien wel veel langer) nieuw uit én beschermd .

Geen shampoo nodig schrijven ze , hoe denkt ge dat er dan vuil wordt verwijdert ??
      De meeste auto-shampoo's zijn trouwens ph-neutraal (ze maken het water zelfs zachter )

Enkel water heb ik jaren geleden ook gedaan , maar elke 3 maand werd er wel een laag wax("superpolish" van de garage toen en dat werkte hoor !) , ik wist gewoon niet beter .

Als het allemaal waar was , zouden er geen (web)winkels meer zijn met poetsprodukten voor de auto .

lees ff deze test (bron : carclean.nl )

Het lijkt een doodgewone paintsealant te zijn (synthetische wax) die qua duurzaamheid het af heeft moeten leggen tegenover de paint sealant (EX-P) van het merk Poorboy's World. De dealer koopt een zakje in voor een paar tientjes en verkoopt het voor een veelvoud. Een cash-cow dus.[/b] Wij zijn...

of deze :

Jetseal109™ (Paint Sealant) Vanaf het moment dat ik de beschrijving las wekte de Jetseal109™ Paint Sealant eigenlijk meteen m'n interesse. Ontwikkeld als anti-corrosie sealant voor de vliegtuigindustrie, en wegens succes ook beschikbaar gesteld voor de autobezitter. Volgens de beschrijving is...

Last edited by ; 16/03/2012, 23:35.

Comment

Is ook niet voor mij, heb al het (zo goed als) hele Swissvax assortiment in huis.

Mijn schoonvader kwam er mee af dat hij op zenne TVR had gedaan en liet dat aan mijn schoonbroer zien voor zijn nieuwe auto.
        Was op het eerste zicht niet slecht en als je niet zoveel rijdt zal dat waarschijnlijk die tijd meegaan.
        De mijne voelde wel gladder aan na vorige keer volledig klei, polier,wax,... beurt.

Ik heb er ook mijn vragen bij.

Zou op €500 komen.
        Opel Insignia OPC
        BMW X5 3.0i
        Caterham Super 7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Het lijkt een doodgewone paintsealant te zijn (synthetische wax) die qua duurzaamheid het af heeft moeten leggen tegenover de paint sealant (EX-P) van het merk Poorboy's World. De dealer koopt een zakje in voor een paar tientjes en verkoopt het voor een veelvoud. Een cash-cow dus.[/b] Wij zijn...

of deze :

Jetseal109™ (Paint Sealant) Vanaf het moment dat ik de beschrijving las wekte de Jetseal109™ Paint Sealant eigenlijk meteen m'n interesse. Ontwikkeld als anti-corrosie sealant voor de vliegtuigindustrie, en wegens succes ook beschikbaar gesteld voor de autobezitter. Volgens de beschrijving is...

Grandscenicman, dank je voor de link.

Ik heb me 5 jaar geleden toch zo'n lakpantser laten aanpraten, inclusief certificaat e.a. en inderdaad bleef de auto er beter uitzien de eerste maanden, maar echt goed verzorgde ik hem niet en ik dacht dat het hierdoor was dat hij er minder fris ging uitzien.

Het ergste was dat ik reeds vermoedde dat dit een scam was, maar me toch laten rollen heb. Leergeld heet dat dan.

Comment

Working...
          X