Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starrled car wellness stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Starrled car wellness stelt zich voor

Hallo iedereen hier op het forum.
    Ik heb een bescheiden éénmanszaak sinds 2010 , die ontstaan is door een uit de hand gelopen hobby .
    Regio : noorden van de provincie Antwerpen
    Heb je een bepaald probleem of vragen : kom gerust langs of stuur een pb .
    Last edited by ; 28/01/2012, 22:23.

wekom :-)

Comment

Welkom op het forum.

Uw onderschrift werd gewijzigd zoals in regel 13 van het Autoforumreglement aangegeven wordt.

Comment

Thx..
        mijn excuses voor het te groot onderschrift
        maar bij deze heb ik het aangepast.

Comment

Wel spijtig van de dt-fout in de titel en andere scrhijffouten, maar voor de rest; welkom!
          En ik zou op je site ten minste richtprijzen ofzo zetten, dat de mensen zich ten minste een idee kunnen vormen rond de prijs.

Comment

welkom :

Ook hier welkom

Zijn er idd standaardprijzen die je op bepaalde auto's kan plakken ??

Ik vind het wel geweldig van je dat je een zaak(je) hebt met je favoriete bezigheid !

Danny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door starrled Bekijk Berichten
              Hallo iedereen hier op het forum.
              Ik heb een bescheiden éénmanszaak sinds 2010 , die ontstaan is door een uit de hand gelopen hobby .
              Regio : noorden van de provincie Antwerpen
              Heb je een bepaald probleem of vragen : kom gerust langs of stuur een pb .
              Welkom starrled, wij zijn hier blijkbaar gebeten van dezelfde microob

Comment

Wat heb je exact gedaan om die uitlaat op die Ford F150 zo blinkend te maken? Welke aanbrengmaterialen m.a.w ?
                Ik maak gebruik van een simpele chrome polish, krijg proper resultaat maar niet zo perfect als op die foto (ik verwijs naar degene op de site). Aan de binnenkant krijg ik enkel maar een deel weg van de roet..

Comment

Working...
                X