Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitdeuken zonder lakschade

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitdeuken zonder lakschade

Ik zit met 3-4 kleine deukjes net boven het linker voorwiel. (Eigenlijk was het maar 1tje maar kheb er zelf 3 bij geduwd toen ik dat 1ne wou verwijderen) Dus khad er beter af gebleven. Nu tzijn echt minimale deukjes die op foto nauwelijks vast te leggen zijn, maar in real life wel duidelijk merkbaar zijn. Een doorn in het oog zeg maar.

Nu, uitdeuken zonder lakschade is dus de beste oplossing denk ik. Iemand die hier ervaring mee heeft (wa kost da) of ergens een goed goedkoop adresje weet regio kortrijk/Menen, graag hier een reactie posten.

Als er een forumbezoeker zelf hiermee bezig is, stuur maar een pm, dan kunnen we misschien iets regelen. (ook regio Menen/kortrijk)

Alvast bedankt

Ik zou Dent Art en contacteren. Die mannen zijn echt goed, qua prijs zal afhangen van de deuk en de plaats en het aantal en ... .
    Last edited by Jochen; 09/02/2012, 21:05.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

deukje

Afgelopen zomer nog gezien op een detaildag : 25 euro per deuk ! (geen geld dus) , ik neem aan dat die 3 deukjes voor 1 hadden geteld op die dag

Comment

Oew dat klinkt goed. Enig idee wie of welke firma dat was?

Comment

deukjes :

Was in ...........Nederland en diene gast heeft er toen tientallen behandeld !

1 deukje : 25 euro bvb 5 minuten : snel verdiend

1 deukje : 25 euro bvb 30 minuten : ook nog goed verdient maar niet iedereen rekent zo...

Was een vaste prijs en die kerel zei ook eerst of het ging ja of nee.

Deze prijs is normaalgezien een stukje hoger dacht ik

Succes met je zoektocht.

Comment

Ik ben vorig jaar bij Dent Art geweest. Drie kleine deukjes moesten weg, 80 euro heb ik moeten betalen. Topwerk, je ziet er niks meer van en m'n R5 was gelijk nieuw!

Ze hebben twee vestigingen maar dat is beiden nogal ver weg voor u. Er zullen wel soortgelijke bedrijven in de Vlaanders zijn neem ik aan?

Comment

die waar ik het heb laten doen vroeg 20€... maar dat was in clubverband.
              www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                Drie kleine deukjes moesten weg, 80 euro heb ik moeten betalen.
                Het waren geen grote deuken maar ze zaten wel op de hoek van de gardebou en deze was daardoor ook "misvormd" maar alles staat nu terug strak in nieuwstaat

Comment

Ik ben vorig jaar bij Dent Art geweest. Drie kleine deukjes moesten weg, 80 euro heb ik moeten betalen. Topwerk, je ziet er niks meer van en m'n R5 was gelijk nieuw!

www.dentart.be

Ze hebben twee vestigingen maar dat is beiden nogal ver weg voor u. Er zullen wel soortgelijke bedrijven in de Vlaanders zijn neem ik aan?
                  Jammer dat het zo ver is he. Hier in de buurt ben ik prijs gaan vragen: 210€ voor alles, kwas rap terug buiten

@die site: als ge kijkt bij uitdeuken, de zwarte saxo, tis ong in die locatie maar dan 10 keer kleinere deuk.

Comment

www.dentart.be

Ja Dent Art bedoelde ik dus

Effe aanpassen!
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

afstand :

Zoveel kan het toch niet kosten om een keertje over en weer te rijden ?

Nu : 210 euro : snel buiten

Niet in je buurt maar wel +- 80 euro voor 3 deukjes + onkosten naft.....

Kost je enkel een halve dag vrijaf of misschien heb je die sowiso al en wat km's rijden en dan weet je exact wqat het compleet kost.

Maak een afspraak en zeg dat je vroeg wil komen , kan toch niet mislopen ?

Comment

laten we dit als worst case scenario klasseren, voorlopig nog even wat meer reacties afwachten voor we concreet gaan plannen

Comment

wachten :

Heb je gelijk,in , er kunnen altijd nog betere voorstellen komen .

Comment

Ik ken iemand die zelf uitdeuk gereedschap heeft gekocht om dat op te lossen...
                            Handig, ik maak van die persoon zeker geen mis/gebruik.

Comment

souvenir uit Barcelona :

Afgelopen verlof een souveniertje overgehouden aan een dagje Barcelona

Ben nu ook sterk aan het twijfelen om dit zelf op te lossen ......is 3 cm ongeveer en niet al te diep (volgens mij toch )

Niemand in mijn buurt die "ervaring" heeft met het self-made-oplossen van zulke deukjes ?

Comment

begin er niet aan, je gaat het alleen maar erger maken. Laat dit aub over aan de prof's.
                                www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  die waar ik het heb laten doen vroeg 20€... maar dat was in clubverband.

Die werkt voor dent-art

Comment

Aan zoiets zou ik zelf ook niet beginnen.

Comment

TO: Mario baert uit sijsele. kleine zelfstandige maar levert perfect werk. Al meermaals zelf ondervonden

Comment

Dent-Art, the place to be.

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                        Afgelopen verlof een souveniertje overgehouden aan een dagje Barcelona

Ben nu ook sterk aan het twijfelen om dit zelf op te lossen ......is 3 cm ongeveer en niet al te diep (volgens mij toch )

Niemand in mijn buurt die "ervaring" heeft met het self-made-oplossen van zulke deukjes ?

Comment

Working...
                                        X