Interessant
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ervaringen met Dual Action machines.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenDat heb ik ook al gezien ja. Het door iemand anders laten doen kost ook al snel een 100 euro of meer.
Voor je polijst moet je ook de wagen nog eerst grondig wassen , kleien , goed afspoelen , afplakken , liefst de velgen ook wat proper maken (anders is het geen zicht) en na het polijsten moet je de wagen nogmaals wassen , drogen eventueel een "glaze" en waxen.....
De Lupo gaat nog net zou ik zeggen , een andere auto wordt al erg krap....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenEen VW Lupo en enkel polijsten , dat kan aan 100 euro , maar bedenk dat je in principe minstens 2 stappen moet doen en dat je enkel aan het polijsten +- 6 uur bezig bent . Een grotere auto duurt ...............langer !
Voor je polijst moet je ook de wagen nog eerst grondig wassen , kleien , goed afspoelen , afplakken , liefst de velgen ook wat proper maken (anders is het geen zicht) en na het polijsten moet je de wagen nogmaals wassen , drogen eventueel een "glaze" en waxen.....
De Lupo gaat nog net zou ik zeggen , een andere auto wordt al erg krap....
ik heb vorig jaar mijn wagen gedaan en heb daar 17uur aan bezig geweest.
Ik heb toen eens uitgerekend wat dit me gekost had aan materiaal en ik was meer dan 100€ kwijt aan producten alleen al.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenwerk jij een hele dag voor 100€ incl producten?
ik heb vorig jaar mijn wagen gedaan en heb daar 17uur aan bezig geweest.
Ik heb toen eens uitgerekend wat dit me gekost had aan materiaal en ik was meer dan 100€ kwijt aan producten alleen al.
Welke auto was het ?
Ik ga ff overdrijven , niet op enkele centen zien dus :
wassen , kleien , water , wax , doekjes etc die je moet wassen : 17.5 euro
polijstmiddelen + eventueel een nieuwe pad door gebruik : 17.5 euro
= +- 35 euro
100-35 = 65 "over" , enkel om een kleine auto te polijsten hé .
Voor een grotere heb je iets meer produkt nodig , maar 100 euro in totaal ??
Om ff te antwoorden op je vraag : JA !
Ik kan ook languit in m'n zetel gaan liggen en naar tv kijken : dan heb je niks .
Noem het voor mijn part een "vriendendienst"
Comment
-
ik vind 100€ goedkoop als ge die doet voor iemand anders. Die gaat dan achteraf zeker niet meer oppassen met de lak als die denkt dat hij voor 100€ gesteld is.
Comment
-
omdat je het dan toch in detail wilt.
en dit is dan nog met de concorso gloss wax. nu gebruik ik de swisvaxx shield en nog enkele andere producten wat de prijs weer opdrijft.
materiaal kosten € 92,95
wagen was men eigen wagen: seat leon dus een gemiddelde wagen.
eigenlijk zou je nog water en elektriciteit ook moeten gaan rekenen, ik wil alleen maar duidelijk maken dat je voor 100€ echt niet kan beginnen bij iemand anders en als je dan maar simpelweg 10 of 15€ per uur durft te gaan vragen zouden ze je gewoon wandelen sturen en zeggen dat je gek bent. Ook ben ik van mening dat je in 6uur echt geen wagen kan wassen-voorbereiden-polishen en beschermen.Last edited by ThomasT; 20/03/2012, 23:41.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
@ThomasT : Mooi verslagje ivm welke produkten en hoeveel verbruikt !
Ik had het wel enkel over die "kleine auto" en enkel het polijsten hé , dan heb ik al die andere produkten niet van tel en zal de rekening wel een stuk lager liggen zeker ?
Ook zal er geen 21 euro aan polijstmiddelen zitten in zo'n kleine auto....
@flappy : 100 euro-goedkoop : dat vind jij , zoek maar eens 5 mensen in jouw buurt die 100 euro willen geven "om de auto wat te laten blinken" . Hier vind ik ze niet hoor , zelfs 50 euro is al veel te veel ("de carwash maakt hem ook proper" )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDe prijs voor de machine is nochtans dezelfde
En ik denk dat onze menzerna pads & polishes combinatie goedkoper is
En bovenop dat alles geven wij nog een gratis verzending ...
Bovenstaande in combinatie met een goed advies als je erom vraag + mogelijkheid hier even langs te komen en alles in de hand te hebben en desnoods even te testen ...
Wat kunnen wij nog meer doen ?
Als de prijs idd hetzelfde is (verzending-in) dan kan je net zoals carclean bvb iets bij de bestelling steken ter waarde van 5 tot 8 % van het aankoopbedrag (gewone prijzen , niet op reeds bestaande kortingspaketten) .
Voorbeeldje : ik bestel voor 224 euro (verzending was reeds gratis door het bedrag ) en krijg een flesje Red Mist twv 14 euro....GRATIS
Ik denk dat daar vooral het verschil ligt................
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenMeer doen :
Als de prijs idd hetzelfde is (verzending-in) dan kan je net zoals carclean bvb iets bij de bestelling steken ter waarde van 5 tot 8 % van het aankoopbedrag (gewone prijzen , niet op reeds bestaande kortingspaketten) .
Voorbeeldje : ik bestel voor 224 euro (verzending was reeds gratis door het bedrag ) en krijg een flesje Red Mist twv 14 euro....GRATIS
Ik denk dat daar vooral het verschil ligt................
Als je bestelt voor €50 zit je net aan de limiet voor gratis verzending. Dus dat kost ons redelijk wat op een bestelling van €50. Bestel je echter voor €100 of meer dan gaat er al snel een extratje in de doos
Ik denk dat er hier al wel wat klanten dat kunnen beamen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHeb je al bij ons besteld ? Want dat doen wij dus ook hoor
Als je bestelt voor €50 zit je net aan de limiet voor gratis verzending. Dus dat kost ons redelijk wat op een bestelling van €50. Bestel je echter voor €100 of meer dan gaat er al snel een extratje in de doos
Ik denk dat er hier al wel wat klanten dat kunnen beamen
Ander voordeel is de snelle levertijd, wat het vooral doet voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Guido911 Bekijk BerichtenInderdaad mag ik bevestigen, en toen ik langskwam om men DAP900 op te halen nog een heel pak mf-doekjes bijgekregen!
Ander voordeel is de snelle levertijd, wat het vooral doet voor mij.
Maare..snelle levertijd : als ik een bestelling plaats om 16.00 uur , staat mijn bestelling reeds de volgende dag om 11.30 uur in huis Doe dat maar eens na .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk ga er toch eens moeten over denken om de webwinkel eens wat beter te bekijken volgende keer !
Maare..snelle levertijd : als ik een bestelling plaats om 16.00 uur , staat mijn bestelling reeds de volgende dag om 11.30 uur in huis Doe dat maar eens na .
Ze leveren zelf op zaterdag voor mensen die tijdens de week niet thuis zijn !
Comment
Comment