De voorbije dagen bezig geweest met het detailen van mijn wagen. Alles is gedaan met de dap 500 en de poorboys ssr reeks.
Als eerste de wagen gewassen en gekleid.
Aangezien er her en der diepere krassen aanwezig waren heb ik gekozen om te beginnen met de oranje lc pad en ssr 2.5
De volgende stap met de witte lc pad icm ssr2
Om te eindigen met zwarte/groene pad en ssr1
Wagen afgespoeld met water en opgedroogd. Heel de wagen staat vol zoals onderstaande foto. Ik heb dit vroeger ook al is voorgehad met de wagen van mijn vriendin. Bert van wax it vertelde me toen dat dit waarschijnlijk te wijten was aan het te veel product gebruiken en niet lang genoeg te polijsten waardoor de korrel niet helemaal afbreekt.
Deze regel heb ik nu uiteindelijk toegepast maar het helpt niet... Mijn pad is na iedere pass quasi droog dus ik neem aan dat alle product afgebroken is.
Is er iemand met ervaring uit de buurt Lier/Herentals die me eventueel ff op weg kan zetten want blijkbaar maak ik toch ergens een fundamentele fout.
Als eerste de wagen gewassen en gekleid.
Aangezien er her en der diepere krassen aanwezig waren heb ik gekozen om te beginnen met de oranje lc pad en ssr 2.5
De volgende stap met de witte lc pad icm ssr2
Om te eindigen met zwarte/groene pad en ssr1
Wagen afgespoeld met water en opgedroogd. Heel de wagen staat vol zoals onderstaande foto. Ik heb dit vroeger ook al is voorgehad met de wagen van mijn vriendin. Bert van wax it vertelde me toen dat dit waarschijnlijk te wijten was aan het te veel product gebruiken en niet lang genoeg te polijsten waardoor de korrel niet helemaal afbreekt.
Deze regel heb ik nu uiteindelijk toegepast maar het helpt niet... Mijn pad is na iedere pass quasi droog dus ik neem aan dat alle product afgebroken is.
Is er iemand met ervaring uit de buurt Lier/Herentals die me eventueel ff op weg kan zetten want blijkbaar maak ik toch ergens een fundamentele fout.
Comment