Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leer vienna zwart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Leer vienna zwart

Even een vraagje
    Ik zit in lijn golf VI gti met lederen zetels vienna zwart van Volkswagen zelf.
    nu is het de eerste keer dat ik lederen zetels heb en weet niet echt hoe ik te werk moet gaan en met wat ik ze best behandel en bescherm.

Alle tips zijn heel erg welkom

IS al erg veel over geschreven in dit subforum, zeer recent nog zelfs. Effe zoeken zou ik zeggen
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Google :

Reinigen:

- Gliptone werkt perfect, moet je een beetje mee leren werken. Altijd een paardenhaarborstel gebruiken!
      - de beste die ik ooit gebruikt heb, en nog steeds gebruik: Colourlock mild of sterk lederreiniger. Onvoorstelbaar hoe gemakkelijk het leder weer schoon word, en prachtig mat word.

Voeding:

- Gliptone is echt super (niet iedereen houd van de geur) geen glans, gekraak e.d.
      - Colourlock, ook fijn, maar voorkeur blijft voor Gliptone

Best ff testen op een niet-opvallend stukje....

Comment

Thx voor de tips.
        zal kijken voor die colourlock te gaan halen en hem uit te testen
        Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Google :

Reinigen:

- Gliptone werkt perfect, moet je een beetje mee leren werken. Altijd een paardenhaarborstel gebruiken!
        - de beste die ik ooit gebruikt heb, en nog steeds gebruik: Colourlock mild of sterk lederreiniger. Onvoorstelbaar hoe gemakkelijk het leder weer schoon word, en prachtig mat word.

Voeding:

- Gliptone is echt super (niet iedereen houd van de geur) geen glans, gekraak e.d.
        - Colourlock, ook fijn, maar voorkeur blijft voor Gliptone

Best ff testen op een niet-opvallend stukje....

Comment

Neem eens onze handleiding door en als er nog vragen zijn hoor ik 't graag..

Comment

Merci zal daar vant weekend eens opt gemak naar kijken
            Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            http://www.wax-it.be/handleiding-int...interieur.html

Neem eens onze handleiding door en als er nog vragen zijn hoor ik 't graag..

Comment

Ik ben op zoek naar een set om lichtbeige vienna leder proper te houden. Ik had gedacht aan Gliptone reiniger en conditioner, Swissvax Leather Brush, microfibre pad en enkele work towels. Aangezien het frame van de zetels ook in lichtbeige plastiek is zou ik hiervoor Poorboy's APC kopen, natural look dressing heb ik al.
              Is dat voldoende? Tips zijn altijd welkom

Comment

Gliptone is prijs/kwaliteit een zeer goed product. Een nadeel - volgens enkele klanten dan - is de geur en 't feit dat 't om een olieachtig product gaat en dus redelijk vast is.
                Wil je iets in dezelfde prijsklasse dan raad ik de Hide Cleaner + Conditioner aan van Auto Finesse.

Frame kan je idd met APC behandelen, hou er rekening mee dat die verder moet worden aangelengd, zeker voor een interieur! Wil je dit vermijden dan zijn er ook specifieke interieurreinigers beschikbaar voor plastic zoals de Auto Finesse Total.

Comment

Gliptone is prijs/kwaliteit een zeer goed product. Een nadeel - volgens enkele klanten dan - is de geur en 't feit dat 't om een olieachtig product gaat en dus redelijk vast is.
                  Wil je iets in dezelfde prijsklasse dan raad ik de Hide Cleaner + Conditioner aan van Auto Finesse.

Frame kan je idd met APC behandelen, hou er rekening mee dat die verder moet worden aangelengd, zeker voor een interieur! Wil je dit vermijden dan zijn er ook specifieke interieurreinigers beschikbaar voor plastic zoals de Auto Finesse Total.
                  Ruikt die gliptone naar leder? Ik heb Auto Finesse Spritz en dat ruikt heel sterk naar iets fruitig en dat heb ik eigenlijk niet zo graag in een lederen interieur. Maar het product werkt wel goed, daar niet van. Ik ruik gewoon liever de geur van echt leder.
                  Ik zie ook dat die gliptone cleander & conditioner 250ml is, hoeveel keer kan je daarmee je interieur reinigen?
                  Last edited by C'Mon; 26/06/2012, 15:54.

Comment

Thanks dan ga ik die allemaal aanschaffen, ik verkies absoluut een product waarmee het leder de originele geur behoudt.

Comment

Gliptone - > gloss-it -> Auto Finesse Hide

In die volgorde loopt de geur af. Maar da's allemaal persoonlijk, kom gerust eens ruiken

Met 250ml kan je al heel wat gaan reinigen en onderhouden, de cleaner is meestal sneller leeg dan de conditioner.

Spritz heeft idd een lichtzoete geur, die verdwijnt wel terug snel.

Comment

Gliptone - > gloss-it -> Auto Finesse Hide

In die volgorde loopt de geur af. Maar da's allemaal persoonlijk, kom gerust eens ruiken

Met 250ml kan je al heel wat gaan reinigen en onderhouden, de cleaner is meestal sneller leeg dan de conditioner.

Spritz heeft idd een lichtzoete geur, die verdwijnt wel terug snel.
                        Bedankt voor de uitleg. Met wat wrijf je die gliptone het best open?

Misschien kom ik binnenkort nog eens langs of plaats ik een bestelling via de site. Mijn gloss-it quick detailer staal is op en dat product beviel me wel. Maar ik heb gezien dat het niet in voorraad is. Wanneer komt dat binnen?

Comment

Hopelijk nog voor 't weekend, anders zal t begin volgende week zijn.

Comment

Hopelijk nog voor 't weekend, anders zal t begin volgende week zijn.
                            Ok bedankt, ik zal jet wel zien op de site wanneer het binnen is.

@ grandscenicman, je pm-box zit vol. Maar toch bedankt voor de link.

Comment

Bedankt voor de feedback, nog even wachten tot de leather brush op voorraad is en dan bestellen

Comment

Working...
                              X