Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er zijn maar weinig detailers die dit zullen aandurven denk ik. Machinaal gaan wetsanden, dan heb je ook nog een deftige lakdiktemeter nodig... Nice job
Ik denk eerder dat er met "het resultaat" de lak wordt bedoeld ....als ie gepolijst is , schuren kan iedereen op z'n auto , je moet het er alleen nog terug netjes laten uitzien NA dit schuren .
Er zijn maar weinig detailers die dit zullen aandurven denk ik. Machinaal gaan wetsanden, dan heb je ook nog een deftige lakdiktemeter nodig... Nice job
Ik denk eerder dat er met "het resultaat" de lak wordt bedoeld ....als ie gepolijst is , schuren kan iedereen op z'n auto , je moet het er alleen nog terug netjes laten uitzien NA dit schuren .
Voila.
Bij Wax-it twijfel ik nu niet aan een schitterend resultaat maar 'k zie ook graag een 'na'.
Spijtiggenoeg geen na foto's W3N. Het moest allemaal snel gaan (klant wachte ter plaatse) en ik heb gewoon snel een iphone foto genomen tijdens het sanden.
Resultaat was idd perfect uiteraard
Ik denk eerder dat er met "het resultaat" de lak wordt bedoeld ....als ie gepolijst is , schuren kan iedereen op z'n auto , je moet het er alleen nog terug netjes laten uitzien NA dit schuren .
Schuren kan iedereen idd, maar correct schuren is wat anders ...
Het is eigenlijk net hetzelfde als polieren, iedereen kan het op zijn wagen, maar weinigen kunnen het correct ...
Je moet echt hard opletten bij het schuren dat je een mooi schuurpatroon krijgt. Hoe mooier en consistenter het schuurpatroon hoe mooier de finish en vooral hoe eenvoudiger het wordt om de schuursporen weg te polieren. Bovendien neem je met een fijn schuurpatroon ook minder vernis weg.
Als je dan zit hoe wagens van bij Aston Martin, Lamborghini, Ferrari enzo worden geschuurd dan zie je pas hoe het NIET moet. Die sporen zijn soms zo diep dat je bijna 20% van de vernis moet wegnemen om ze eruit te halen ... en dat op splinternieuwe wagens.
Dus ik zou zeggen, correct schuren is minstens een even grote kunst als polieren
Er zijn maar weinig detailers die dit zullen aandurven denk ik. Machinaal gaan wetsanden, dan heb je ook nog een deftige lakdiktemeter nodig... Nice job
vind ik ook
hier is toch al wat kennis voor nodig .niks voor amateurs.
grtz
ferre
blijft uw nagel hangen aan de rand van de vlek? Of voelt ge een duidelijke overgang van blinkend naar dof? Zo ja kan het best zijn dat de vernis gewoon weg is. Bij het opblinken polijst ge dan de eigenlijke lakkleurlaag (en niet de vernis) die dan wel gaat blinken maar onder invloed van oxidatie snel terug dof wordt. Maar dat is moeilijk te zien op een foto natuurlijk...
Ik zie op de foto rechts-onder ook een vlek en de rest van de lak ziet er ook al niet veel beter uit om eerlijk te zijn .
Hoe oud is de wagen eigenlijk ?
Als de vlekken die je hebt van de vogelshit gewoon dof zijn en er is geen blanke lak weg , dan stel ik voor dat je eens tot bij mij komt. FF wassen , kleien en polijsten en wie weet is het al weg.....btw: ik doe dit volledig GRATIS
Comment