Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toestand lak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toestand lak

IK heb dus een 318is op het oog, en vandaag is een kennis naar een mogelijke kandidaat gaan kijken voor mij in Duitsland. Zijn rapport was over het algemeen positief, maar 1 groot belangrijk punt van aandacht: de lak.

Zoals je kan zien heeft de rode lak het heel erg verduren gekregen in de loop der jaren. Nu vooraleer ik zelf richting duitsland ga zou ik eerst even willen polsen of dit nog te herstellen valt? Ik heb geen probleem dat de lak er al een beetje gedateerd uit ziet, kan nu eenmaal bij een wagen van deze leeftijd, maar dit is toch net ietsje overdreven.

Daarom dus mijn vraag of dit nog te herstellen valt? En kan dit eventueel door mezelf (als noob), of best binnen steken bij een detailer?
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

bron : carclean

Lees ff dit topic :

Vandaag samen met mijn zusje haar bolide gepoetst. Ze rijdt autos van apk naar apk, maar deze was technisch wat beter als voorgaanden, dus leek het ons leuk de buitenkant onder handen te nemen. Nu was het doel om de rode kleur weer wat meer te laten overheersen dan het roze wat er nu op zit...

Er kan wel degelijk iets aan gedaan worden

Comment

Working...
    X