Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kras laten verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Joepie,

Ik ben mijn X5 gaan laten inschrijven bij Monserez voor zijn eerste onderhoud over een 5tal weken. Ik heb meteen gevraagd om een bestek van de herstelling van de kras, waarop men voorstelde om het even te proberen door te polieren.
    15' reed ik buiten zonder kras en alles gratis en voor niets!

bedankt Monserez voor het schitterende eerste contact....

teizman

Comment

Tof dat het netjes opgelost is .
      Misschien toch maar ff in het oog houden wanneer de auto gewassen is en je met dat deel in de zon staat : hopelijk heb je geen hologrammen door de polijstmachine .....(indien het een rotary was )

Comment

Monserez is één van de weinige garages die nog weet hoe te polieren. Ik heb al redelijk wat auto's van daar gezien en er is weinig op aan te merken (zeker ivm andere garages).

Leuk dat 't zo opgelost is!

Comment

Ik dacht dat de man die dit gedaan heeft, Bernard heet, volgens mij de 'opper-carrossier'

Eigenlijk vroeg ik een bestek voor de herstelling, maar hij zij meteen dat hij het 'anders wilde proberen weg te polieren'.....

teizman

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            Monserez is één van de weinige garages die nog weet hoe te polieren. Ik heb al redelijk wat auto's van daar gezien en er is weinig op aan te merken (zeker ivm andere garages).

Leuk dat 't zo opgelost is!
            Ik kan Simoni enkel en alleen maar bij vallen: top-garage, met uitstekende service. Alleen daarom zou je met BMW blijven rijden.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Tof dat het netjes opgelost is .
              Misschien toch maar ff in het oog houden wanneer de auto gewassen is en je met dat deel in de zon staat : hopelijk heb je geen hologrammen door de polijstmachine .....(indien het een rotary was )
              Was zeker niet "kwetsend" bedoeld voor de garage hoor, nu lezen er wel veel mee en weten nu ook dat er nog vakmensen zijn die hun werk serieus nemen . (als het goed is , mag het ook eens uitgesmeerd worden vind ik )

Comment

Topgarage, en wat een service voor de eerste keer dat je er gaat.

Comment

Working...
                X