Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Kenotek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen Kenotek

Hallo,

Ik heb een pakket van Kenotek cadeau gekregen. Ik werk normaal met PB en Blackfire Wax.
    Iemand ervaring met produkten van Kenotek?
    Zijn dit agressieve producten, ... ? Waarmee moet ik rekening houden?
    Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
    Audi A3 Sportback Amibition 2013

Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
    Ik heb een pakket van Kenotek cadeau gekregen. Waarmee moet ik rekening houden?
    Ik heb zelf geen produkten van dit merk , maar heb er al wel wat over gelezen , schijnt goed tot zeer goed te zijn...

probeer ze en vergelijk met diegene die je al hebt .

Comment

Gebruik kenotek al een goeie 2 jaar, super tevreden van
      De velgenreiniger is wel hardnekkig maar niks om zorgen over te maken, zolang je het maar binnen de 2 min afspoelt

Comment

Heb de quick detailler gebruikt tot volle tevredenheid. Ook velgenreiniger is zeer goed.
        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
        Porsche 993 (1994)

Comment

Ikzelf heb de Showroomshine en Glasscleaner gehad.

Glasscleaner doet zoals alle andere.. "Glass cleanen"
          Showroomshine gaf op mijn zwarte lak echter bruine strepen/waas bij uitbuffen en maakte de lak erg statisch.

Met de leder en vinyl conditioner heb ikzelf nog geen ervaring, een kennis wel en was er niet over te spreken..

Comment

Zopas de wagen gewassen: de shampoo viel goed mee, niet zooo hard schuimend maar wel zacht het werkt precies wat waterafstotend.
            Dan gedroogd met PB Spray and Gloss, daarna nog wat Showroom Shine; laat zich makkelijk verwerken (makkelijker dan Mothers Spray Wax), de lak is ook mooi glad...
            Zeker niet slecht!
            Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
            Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Ik heb zelf geen produkten van dit merk , maar heb er al wel wat over gelezen , schijnt goed tot zeer goed te zijn...

probeer ze en vergelijk met diegene die je al hebt .
              Wie we daar hebben...

Ik gebruik de velgenreiniger van Kenotek,maar niet wekelijks, hij lijkt mij minder agressief
              dan bvb die van Meguiars. Is ook goedkoper en doet het m.i. prima...
              Grtz,
              Gwaaido

Comment

Ik heb een folder/kataloog aangevraagd van "Kenotec" (op aanraden van iemand) , binnenkort toch ook maar eens wat bestellen .

Comment

Ik ben ook benieuwd binnen welke klasse je deze moet rekenen...richting Poorboys misschien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                    Ik ben ook benieuwd binnen welke klasse je deze moet rekenen...richting Poorboys misschien?
                    Niet vloeken hè ! :p

Poorboys is echt wel van een goed niveau hoor !
                    Perfecte instapper in de betere detailproducten. Door de goedkope packaging krijg je veel waar voor je geld imho !

Comment

Mja Kenotek is niet slecht ,maar persoonlijk vind ik de producten van Gloss-it veel beter,bvb de showroomshine van Kenotek verwerkt moeilijker dan deze van Gloss-it ,allee da's wat ik persoonlijk ondervonden heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Niet vloeken hè ! :p

Poorboys is echt wel van een goed niveau hoor !
                        Perfecte instapper in de betere detailproducten. Door de goedkope packaging krijg je veel waar voor je geld imho !
                        Ik had echt geen idee hoor; voor mij is Poorboys ook een echte topper; ik heb nog geen enkel produkt van hen gevonden dat niet aan m'n verwachtingen voldoet.
                        Ik gebruik enkel Menzerna/Monello polijstprodukten als ik bijvoorbeeld VW- of andere harde lakken wil polijsten. Daar komt de SSR-reeks iets te kort. Maar na verwerking toe opteer ik zeker Poorboys...zelfs in volle zon perfect bruikbaar.
                        Als favoriete wax gebruik ik ook Collinite 915...voor mij nog steeds de betere wax in pastevorm.

Comment

Binnenkort kan ik mijn bestelling van Kenotek-producten gaan afhalen :

Bandenzwart , velgenreiniger en nog iets om na het wassen mee langs je lakwerk(en ramen dacht ik ook) te gaan .

Bevindingen zullen asap gepost worden....

Comment

kenotek ultra wheel cleaner :

Heb reeds de ultra wheel cleaner in bezit (tegenhanger van de bekende iron-x ) en ga er binnenkort een paar testjes mee doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                              Heb reeds de ultra wheel cleaner in bezit

En heb deze vandaag getest :

Lijkt mij hetzelfde te doen dan de echte iron-x , jammer genoeg is de prijs minstens even duur .........

tenzij je kan aankopen in "grootverpakking" en dan wordt het wel erg interessant

Comment

En stinkt het ook zo erg als IronX?
                                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                  En stinkt het ook zo erg als IronX?
                                  Neen hoor , eerder iets "muntachtig" , heb al gehoord dat wolfgang ook zulke reiniger heeft .

Comment

Ik denk niet dat Wolfgang dit heeft. Wolfs Chemicals heeft dit wel.

Comment

inderdaad, Wolfs Chemicals De-Ironizer. Lijkt me iets minder krachtig dan Iron-X, maar 't stinkt niet zo (riekt naar iets dat naar munt riekt ). 'k Geloof dat het rond de 13 euro kost voor een busje van 1 l. bij Wax-it. Op de website zie ik wel dat het (weer) out-of-stock is... (en 'k zit bijna zonder )
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

De halve literflessen zijn nog in voorraad. Wolf's Chemicals Decon Gel 500ml (Deironizer)

Comment

Working...
                                        X