Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Kenotek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als je graag een vinyllook wil voor je lederen interieur moet je de Kenotek leather cream gebruiken!
    Product is van dezelfde kwaliteit als pakweg Turtle Wax Een ramp voor je interieur dus! Hopelijk trekt het er wat uit bij mij.

Die waterafstotende shampoo is leuk maar ik heb liever dat een shampoo wat meer schuimt en wrijvingsverminderend werkt en dat doet deze niet echt.

De velgenreiniger is wel goed voor zijn prijs.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Mijn iron-x-kloon van Kenotek geraakt stilletjes op.........tijd om nog eens 10 liter van dat spul aan te schaffen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Mijn iron-x-kloon van Kenotek geraakt stilletjes op.........tijd om nog eens 10 liter van dat spul aan te schaffen
        Ik betaal 15euro voor 1liter de ironizer van Wolfs. Is dat goedkoper mogelijk.

Comment

Iron-x-kloon van Kenotek : +- 7 €/liter ( bij aankoop 20 liter)...............dan weet ik wel wat ik moet kopen hoor

Mijn shampoo van Poorboys geraakt ook op...........tijd om die van Kenotek te bestellen........20 liter hé , kan ik ff verder .

Comment

Zot 20liter daar kom ik 20jaar mee toe

Comment

De laatste keer heb ik 10 liter overgekocht van iemand , zo heb je ieder 10 liter aan een mooie prijs !

Voor mij hoeven al die flessen van 1 liter niet , betaal je gelijk de hoofdprijs voor en op 1-2-3 is zo een flesje op......geen betere raad dan voorraad

Om velgen te reinigen heb ik ook iets van Kenotek (x-tra3300) , aanlengen 1/10 en van 5 liter maak je 55 liter( 11 liter per keer)

Ofwel gebruik ik te veel per wiel , maar een flesje van 500 ml is op in no-time , zeker omdat ik ook telkens heel de wang van de band inspray......8 wielen/velgen en ik kan al gaan "herladen"

Comment

Intressant wat ik hier allemaal lees.
                Het word ook eens tijd dat ik wat zaken koop om mijn auto eens goed onder handen te nemen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  Slecht nieuws! Ik haalde zaterdag een nieuwe fles velgenreiniger en wat bleek: geen roze verkleuring op het vuil en geen lekkere geur meer. De Iron X-eigenschappen die de velgenreiniger van Kenotec zo geweldig maakten zijn niet meer!
                  Product ruikt nu zeer flauw zoals een sterk verdunde allesreiniger van den Aldi.

Niettegenstaande deze nogal ontgoochelende indicaties lijkt de reiniger wel nog even krachtig te zijn. Kan het nog niet helemaal evalueren na éénmaal te gebruiken.
                  Iemand die hetzelfde heeft vastgesteld? Bevindingen?

Comment

Heb inmiddels door dat ik gewoon de verkeerde velgenreiniger heb gekocht. Wheel Cleaner in plaats van Wheel Cleaner Ultra.

Voorheen kocht ik hem waar ze blijkbaar alleen ultra verkochten, vandaar mijn onwetendheid. Deze keer gekocht in carwash De Singel in Astene.

Comment

Dit zou het zelfde zijn als die van kenotek, enkel in groter verpakking.
                      http://www.quality-shine.be

Comment

gere, waar ga jij anders om de kenotek producten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          gere, waar ga jij anders om de kenotek producten?
                          Vroeger bij Ide hier vlakbij. Daarna bij autoparts Desmet maar zou ook liever een andere locatie vinden.
                          Normaalgesproken zouden ze bij banden De Condé in Deinze ook te vinden moeten zijn. Die carwash De Singel is eigenlijk ideaal, ga nog eens kijken of ik de Ultra daar niet gewoon over het hoofd heb gezien (verkopen ook Autoglym dacht ik gezien te hebben).

Comment

de conde heeft ze inderdaad staan.
                            beetje vervelend dat Ide weg is.
                            Desmet ken ik niet.

Comment

Bij De Condé niet langer te koop blijkbaar. Carwash Bubbels in Deinze had ook enkel de gewone reiniger en niet de Ultra.

Comment

Working...
                              X