Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade bumper

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schade bumper

Hallo,

afgelopen oktober had ik een bumper van een auto beschadigd en mijn verzekering heeft 1234,57 euro betaald om de bumper te vervangen. Ik heb moeten ondertekenen dat ik in het vervolg de eerste 500 euro schade die ik maak zelf moet betalen. Gisteren heb ik een aanrijding gehad en weer een bumper beschadigd (en de bescherming van het voorlicht). In bijlage vind je fotos van de schade. Heeft iemand een idee hoe groot de schade is? Ik denk dat de aangereden wagen een VW Touareg is.

Dank
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 29/04/2012, 03:36.

Oorspronkelijk geplaatst door toongeorges Bekijk Berichten
    Hallo,

afgelopen oktober had ik een bumper van een auto beschadigd ... Gisteren heb ik een aanrijding gehad en weer een bumper beschadigd (en de bescherming van het voorlicht). In bijlage vind je fotos van de schade. Ik denk dat de aangereden wagen een VW Touareg is.
    Dank
    Het is mij niet helemaal duidelijk wat je nu eigenlijk vraagt :

"in october een bumper beschadigd" : was het die van jouw wagen of die van jou en die van een ander ?

"gisteren ...aanrijding...weer bumper... " : ik DENK ?? dat het van een VW Touareg is . Staat dat dan niet op de wagen ????

Gaat het erom dat de schade aan die andere wagen dan wel wordt vergoed en bij jou niet , of hoe moet ik me dit voorstellen ??

De schade die ik zie op de foto lijkt op het eerste zicht niet zo erg , hoewel je deze er niet zomaar uit krijgt door te poetsen...ik vrees dat het opnieuw gespoten dient te worden.

Misschien de volgende keer toch maar wat meer afstand houden , zeker als jij de achterste chauffeur bent ?

Het is allemaal wat gissen nu , misschien kan je nogmaals een wat duidelijker beeld vormen van de situatie .

Veel suc6 iig met de afhandeling van je schadegeval .

Comment

Inderdaad, heb dezelfde vragen.
      Wat ik me ook afvraag: is er nog historiek? Want als mijn verzekering een papier voorlegt om te tekenen dat de volgende keer 500 euro voor mij is, mogen zij eerst mijn opzegbrief tekenen.

In elk geval, herspuiten, dus zo een 300 euro plus wat percenten omdat het via de verzekering is?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        Inderdaad, heb dezelfde vragen.
        Wat ik me ook afvraag: is er nog historiek? Want als mijn verzekering een papier voorlegt om te tekenen dat de volgende keer 500 euro voor mij is, mogen zij eerst mijn opzegbrief tekenen.

In elk geval, herspuiten, dus zo een 300 euro plus wat percenten omdat het via de verzekering is?
        dit lijk me inderdaat een "beetje" raar, een briefje tekenen waarin je verklaard bij de volgende aanrijding de eerste 500€ zelf te betalen.dit lijkt me niet helemaal koosjer om het voorzichtig uit te drukken.
        ik ga ervan uit dat de foto's de schade is die jij hebt veroorzaakt aan een die andere auto.in dit geval zal de garage die bumper gewoon vervangen en ga je met 300€ er niet komen vrees ik.denk eerder aan 1300€ . ik zou ook zeker is met een andere verzekering gaan praten .
        greetz
        ferre

Comment

Bumper spuiten, en een nieuwe koplamp.
          Hoe gebeurde het? Dit is de voorkant van de touareg, rechterkant, had je voorrang of heb je die genomen waar het niet mocht?

Comment

Hallo,

i.v.m. mijn voorgeschiedenis: ik heb in oktober 2 lichte aanrijdingen gehad. In een aanrijding had ik een bumper van een andere auto beschadigd, die vervangen is voor 1234,57 euro. In een andere aanrijding had ik geen schade gezien, maar de tegenpartij beweert dat ik een bluts heb veroorzaakt en die zaak is hangende bij de verzekeringen. Deze maand heeft mijn autoverzekering me voor de volgende keuze gezet: ofwel verlengen ze mijn verzekering niet, ofwel moet ik de eerste 500 euro bij een volgend schadegeval zelf betalen. Ik heb met dit laatste ingestemd.

Over het ongeval zelf: ik reed naar achter om plaats te hebben om naar links te kunnen draaien. Plots komt er een VW touareg achter mij, terwijl ik naar links i.p.v. naar achter aan het kijken was. Ik hoor mijn parkeersensor en de aanrijding gebeurt ogenblikkelijk. Normaal duurt het een tijdje voor je ergens tegenzit als je je parkeersensor hoort. De tegenpartij verklaart dat zij op het moment van de aanrijding stil stond, dus is de aanrijding (volgens de verzekering) waarschijnlijk mijn fout. De fotos met schade zijn van de tegenpartij. De schade aan mijn wagen is beperkt.
            Last edited by ; 29/04/2012, 16:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichten
              dit lijk me inderdaat een "beetje" raar, een briefje tekenen waarin je verklaard bij de volgende aanrijding de eerste 500€ zelf te betalen.dit lijkt me niet helemaal koosjer om het voorzichtig uit te drukken.
              ik ga ervan uit dat de foto's de schade is die jij hebt veroorzaakt aan een die andere auto.in dit geval zal de garage die bumper gewoon vervangen en ga je met 300€ er niet komen vrees ik.denk eerder aan 1300€ . ik zou ook zeker is met een andere verzekering gaan praten .
              greetz
              ferre
              Ik vreesde al dat het zoveel zou kosten, ik heb al getekend voor de 500 euro, dus die zal ik wel kwijt zijn. Ik weet niet of ik bij dezelfde verzekering blijf. Ik heb nu wel 3 lichte aanrijdingen in een jaar tijd, ik denk dat alle verzekeringen moeilijk gaan doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toongeorges Bekijk Berichten
                Ik vreesde al dat het zoveel zou kosten, ik heb al getekend voor de 500 euro, dus die zal ik wel kwijt zijn. Ik weet niet of ik bij dezelfde verzekering blijf. Ik heb nu wel 3 lichte aanrijdingen in een jaar tijd, ik denk dat alle verzekeringen moeilijk gaan doen.
                Ik stel voor om bij die verzekering te blijven , nu heb je nog een verzekering , straks misschien niet meer......

Op een ander zien ze je idd niet graag komen en hebben ze alle redenen om je te weigeren...

Ik zal je gerust stellen : door toedoen van een valse getuigeverklaring heb ik vroeger ( lang geleden dus ) alle kosten mogen betalen aan mijn eigen wagen voor +- 4000 euro....omdat de getuige en de bestuurster allebei verklaarden dat mijn tegenpartij ...stil stond op het moment van aanrijding....

..dan is 500 euro ineens een klein bedrag ( tov die 4000 )

ps : volgende keer zeg je toch gewoon dat JIJ stilstond op het moment van aanrijding (je kan het iig proberen )

Comment

Working...
                X