Misschien eens kijken voor een groupbuy? 1,8eu scheelt toch alweer wat met 3,5/4eu per rol he .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesa tape, geschikt voor afplakken of niet?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk BerichtenMisschien eens kijken voor een groupbuy? 1,8eu scheelt toch alweer wat met 3,5/4eu per rol he .
Als jullie ene groupbuy willen doen, laat gerust iets weten. We willen daar gerust in meewerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
tape :
@nummerplaat : idd , deze is niet gedemonteerd soms heb je niet alle tijd om alles tot in de puntjes te doen namelijk , wat niet wil zeggen dat er niet gepolijst is naast de plaat.....
Soms moet je ook eens verder kijken dan enkel naar dingen die op het eerste zicht vergeten zijn : deze wagen zag er eigenlijk helemaal niet uit en dan vind ik het niet belangrijk om ook nog eens de nummerplaat te demonteren , kwestie van de dingen aan te pakken die meer in het oog springen....
tape : geen 3M , maar volgens mij zeker niet MINDER van kwaliteit, gaat om de volgende tape namelijk :
Colad Aqua Dynamic Masking Tape is speciaal ontwikkelde afplaktape voor de professionele autospuiter. Scherp af te plakken. Goed hechtend op zowel rubber als metaal. Temperatuurbestendig (130°C) en eenvoudig te verwijderen
Als er prijzen komen van 2 euro/rol doe ik zeker mee met de GB
Deze bovenstaande tape wordt oa al verkocht voor 2.49 euro /rol 19mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten@nummerplaat : idd , deze is niet gedemonteerd soms heb je niet alle tijd om alles tot in de puntjes te doen namelijk , wat niet wil zeggen dat er niet gepolijst is naast de plaat.....
Soms moet je ook eens verder kijken dan enkel naar dingen die op het eerste zicht vergeten zijn : deze wagen zag er eigenlijk helemaal niet uit en dan vind ik het niet belangrijk om ook nog eens de nummerplaat te demonteren , kwestie van de dingen aan te pakken die meer in het oog springen....
tape : geen 3M , maar volgens mij zeker niet MINDER van kwaliteit, gaat om de volgende tape namelijk :
Colad Aqua Dynamic Masking Tape is speciaal ontwikkelde afplaktape voor de professionele autospuiter. Scherp af te plakken. Goed hechtend op zowel rubber als metaal. Temperatuurbestendig (130°C) en eenvoudig te verwijderen
Als er prijzen komen van 2 euro/rol doe ik zeker mee met de GB
Deze bovenstaande tape wordt oa al verkocht voor 2.49 euro /rol 19mm2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment