Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesa tape, geschikt voor afplakken of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Misschien eens kijken voor een groupbuy? 1,8eu scheelt toch alweer wat met 3,5/4eu per rol he .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
      Misschien eens kijken voor een groupbuy? 1,8eu scheelt toch alweer wat met 3,5/4eu per rol he .
      Wel geen 3M hé

Als jullie ene groupbuy willen doen, laat gerust iets weten. We willen daar gerust in meewerken.

Comment

Dan zullen we daar eens goed over nadenken . Alvast bedankt voor het voorstel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
          Nummerplaat en houder er niet afgehaald ??

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Maar dan wel de bovenkant van de ruitenwisser afgeplakt..

Comment

tape :

@nummerplaat : idd , deze is niet gedemonteerd soms heb je niet alle tijd om alles tot in de puntjes te doen namelijk , wat niet wil zeggen dat er niet gepolijst is naast de plaat.....

Soms moet je ook eens verder kijken dan enkel naar dingen die op het eerste zicht vergeten zijn : deze wagen zag er eigenlijk helemaal niet uit en dan vind ik het niet belangrijk om ook nog eens de nummerplaat te demonteren , kwestie van de dingen aan te pakken die meer in het oog springen....

tape : geen 3M , maar volgens mij zeker niet MINDER van kwaliteit, gaat om de volgende tape namelijk :

Colad Aqua Dynamic Masking Tape is speciaal ontwikkelde afplaktape voor de professionele autospuiter. Scherp af te plakken. Goed hechtend op zowel rubber als metaal. Temperatuurbestendig (130°C) en eenvoudig te verwijderen

Als er prijzen komen van 2 euro/rol doe ik zeker mee met de GB

Deze bovenstaande tape wordt oa al verkocht voor 2.49 euro /rol 19mm
              Last edited by ; 09/06/2012, 12:34.

Comment

Zal natuurlijk moeilijk worden om van een 3,5/rol naar een 2,0/rol te gaan lijkt me .

Wat de nummerplaat betreft: het ging duidelijk over de tape, niets te maken met die nummerplaat dus . Van onderwerp veranderen lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  @nummerplaat : idd , deze is niet gedemonteerd soms heb je niet alle tijd om alles tot in de puntjes te doen namelijk , wat niet wil zeggen dat er niet gepolijst is naast de plaat.....

Soms moet je ook eens verder kijken dan enkel naar dingen die op het eerste zicht vergeten zijn : deze wagen zag er eigenlijk helemaal niet uit en dan vind ik het niet belangrijk om ook nog eens de nummerplaat te demonteren , kwestie van de dingen aan te pakken die meer in het oog springen....

tape : geen 3M , maar volgens mij zeker niet MINDER van kwaliteit, gaat om de volgende tape namelijk :

Colad Aqua Dynamic Masking Tape is speciaal ontwikkelde afplaktape voor de professionele autospuiter. Scherp af te plakken. Goed hechtend op zowel rubber als metaal. Temperatuurbestendig (130°C) en eenvoudig te verwijderen

Als er prijzen komen van 2 euro/rol doe ik zeker mee met de GB

Deze bovenstaande tape wordt oa al verkocht voor 2.49 euro /rol 19mm
                  Nummerplaat verwijderen duurt minder lang dan afplakken + eromheen polijsten IMHO
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                  X