Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wazig chroom na gebruik van Sonax chroom paste

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die "waspoedel" van swissvax is idd een pak groter en zachter volgens mij , maar of ie beter werkt weet ook ik niet.

Ik heb ondervonden dat een grote droogdoek veel water opneemt , maar of dat dit makkelijker werkt dan bvb 2 kleinere doeken : NEEN !

De 1 heeft graag een (mf)-spons vast , een ander zweert bij washandschoenen .

Feit is dat je eerst goed leest hoe je de volledige auto het best poetst en dan gaat uittesten wat jij zelf fijn vind .

Laat ons wel ff weten wat je zoal gaat gebruiken in de toekomst , ok ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      heb je beide al gebruikt ? want het verschil is toch erg groot hoor, ik zou het geen variant durven noemen
      zijn niet eens in voorraad . Die Monello is direct beschikbaar en het is niet eens zeker dat hij gebruikt zal worden . Dat het een goede 'spons' is betwijfel ik niet. Maar die Monello is zeker niet slecht te noemen hoor, de feedback daarop is ook vrij positief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
        zijn niet eens in voorraad . Die Monello is direct beschikbaar en het is niet eens zeker dat hij gebruikt zal worden . Dat het een goede 'spons' is betwijfel ik niet. Maar die Monello is zeker niet slecht te noemen hoor, de feedback daarop is ook vrij positief.
        Heb nooit gezegd dat die van Monello niet goed is hé. alleen vind ik het verschil met de swissvax ERG groot
        Ook is het een ander materiaal. De Washpuddle is uit katoen met lange haren, de monello is microvezel met korte haren.

Ivm voorraad, we krijgen ze gewoon niet snel genoeg geleverd van bij Swissvax. We bestellen steed het maximum dat we kunnen krijgen en 2 weken later zijn al allemaal de deur uit
        We hebben nu dit leveringprobleem aangekaart bij de CEO omdat dit voor ons niet leuk is, dus hopelijk komt er snel beterschap

Comment

Zijn ongetwijfeld z'n geld waard, maar vreemd dat ze zo slecht leveren... Je zou denken dat ze in tijden van crisis alle orders zo snel mogelijk afhandelen . Wat is het grote verschil/voordeel met die Swissvax? (kwestie van te weten waarover we juist spreken, altijd handig voor de topic-starter)

Comment

Zijn ongetwijfeld z'n geld waard, maar vreemd dat ze zo slecht leveren... Je zou denken dat ze in tijden van crisis alle orders zo snel mogelijk afhandelen . Wat is het grote verschil/voordeel met die Swissvax? (kwestie van te weten waarover we juist spreken, altijd handig voor de topic-starter)
            De lange haren maken dat het vuil beter van het opperlvak weggetrokken wordt en dus minder schade kunnen veroorzaken. Bovendien glijd de washmitt op die manier ook beter over het oppervlak.
            Ik ben zwaar fan van de puddle

Comment

Bedankt voor de massale reacties en tips die ik hier krijg.
              Ik ga me zeker een mf-spons aanschaffen voor het vrouwtje want anders kan die mazda binnenkort ook gegarandeerd aan de polish.
              En binnenkort misschien even langs bij Danny (grandscenicman) om de tankdop te polijsten.

Voor m'n eigen wagen gebruik ik een lamswollen washmitt.
              Afdrogen doe ik met een chemical guys fatty orange.
              Soms spuit ik er nog wat wetwax over voor het drogen.
              Ik plan een dezer dagen hem eens een laagje collinite 476s te geven want de wax die ze er bij het polieren hadden opgezet begint wat te minderen.
              Spijtig genoeg is de lak van mijn wagen een beetje ondankbaar omdat er toch nog redelijk wat schade inzit maar ik probeer gewoon het beste te halen uit hoe hij nu is.

Over wetsanden heb ik al veel filmpjes gekeken, ik ga binnenkort toch hier en daar eens proberen een krasje weg te werken.
              Een lakdiktemeter zou handig zijn maar is me iets te duur voor hoeveel ik hem zou gaan gebruiken.
              Dan kan ik beter naar een spotrepair gaan denk ik voor dat geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                We bestellen steed het maximum dat we kunnen krijgen. We hebben nu dit leveringprobleem aangekaart bij de CEO omdat dit voor ons niet leuk is, dus hopelijk komt er snel beterschap
                Zeg dan gewoon dat ALS jullie niet meer stuks krijgen , dat jullie overstappen naar een andere leverancier die WEL meer stuks kan leveren ??

Comment

Lijkt me dat ze dan al heel snel zullen moeten overstappen van merk. Meestal kunnen ze maar bij 1 invoerder terecht (of ze kopen hem rechtstreeks en heeft het helemaal al geen verschil). Gewoon constant bijbestellen lijkt me het meest aangewezen, zodoende een voorraadje aan te leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                    Zeg dan gewoon dat ALS jullie niet meer stuks krijgen , dat jullie overstappen naar een andere leverancier die WEL meer stuks kan leveren ??
                    Ah nee hé, wij mogen blij zijn dat we Swissvax mogen verdelen volgens hen. En dat is ook wel deels zo hoor. Je wil niet weten hoe moeilijk het is om bij die mannen binnen te geraken. We hebben dan nog eens een erg kleine marge op Swissvax ...

Comment

Lijkt me dat ze dan al heel snel zullen moeten overstappen van merk. Meestal kunnen ze maar bij 1 invoerder terecht (of ze kopen hem rechtstreeks en heeft het helemaal al geen verschil). Gewoon constant bijbestellen lijkt me het meest aangewezen, zodoende een voorraadje aan te leggen
                      Dat proberen we dus hé. Het is een populair item dus wij vragen gewoon steeds het max, maar krijgen dat gewoon niet

Comment

Leuke discussie zeg maar voor mij is het al opgelost
                        Net effe naar de auto5 geweest (auw) en daar verkochten ze deze http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=6232.
                        Alleen onder de naam Auto Tech ipv West Coast Customs, verder is hij identiek en kost maar 6,95€.
                        Een kant is microvezel en de andere kant heeft een netje voor vliegen weg te vegen.

Comment

Gebruik dat 'netje' aub niet op de lak hè, of je kan een afspraak bij Wax-it maken
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

inderdaad, zijkant van een deur ligt bijna geen lak op
                            www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                            X