Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte vlekken op zwarte velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Witte vlekken op zwarte velgen

Iemand een idee wat dit juist is? Heb daarstraks de velgen gekuist met EZ brush en washandschoen en kreeg deze plekken er niet af!

Grtz Nick

Vlekken :

Met welk middel heb je de velgen gepoetst ?

Van de foto's kan ik op het eerste zicht niks maken ....nu lijkt het er op dat er precies een deel van de verf opgelost is . (zal wel niet maar ik zie het zo )

Ik zou proberen om velg per velg te poetsen en misschien ff proberen om je produkt NIET te laten inwerken. Vooral goed spoelen zodat er geen resten achterblijven. Misschien krijg je het zo wel (weer) weg .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
      Met welk middel heb je de velgen gepoetst ?

Van de foto's kan ik op het eerste zicht niks maken ....nu lijkt het er op dat er precies een deel van de verf opgelost is . (zal wel niet maar ik zie het zo )

Ik zou proberen om velg per velg te poetsen en misschien ff proberen om je produkt NIET te laten inwerken. Vooral goed spoelen zodat er geen resten achterblijven. Misschien krijg je het zo wel (weer) weg .

Shampoo van Autofinesse.. Moet nog echte velgenshampoo bestellen! Maar dit spul zit ook in mijn wielkasten en een beetje op de voorbumper!

Grtz Nick

Comment

Ben je ergens langsgereden waar ze strepen op de rijbaan hebben geschilderd dan ?

Comment

Ben je ergens langsgereden waar ze strepen op de rijbaan hebben geschilderd dan ?
          Nope, maar ben wel per ongeluk een baan opgereden die ze net terug hadden aangelegd! Zal waarschijnlijk van dit zijn.. :S

Grtz Nick

Comment

Ik heb er een vermoeden dat het teer is. Heb je een teerverwijderaar staan waarmee je even kan testen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Ik heb er een vermoeden dat het teer is. Heb je een teerverwijderaar staan waarmee je even kan testen ?

Hey Wax-it, neen heb er geen staan maar ik kan deze waarschijnlijk wel in de auto5 of hubo ofzo kopen?

Grtz Nick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Hey Wax-it, neen heb er geen staan maar ik kan deze waarschijnlijk wel in de auto5 of hubo ofzo kopen?

Grtz Nick
                Of Auto Finesse Oblitarate , heb je dan morgen in huis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Of Auto Finesse Oblitarate , heb je dan morgen in huis
                  Ik zal je PM sturen met bestelling!

Grtz Nick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                    Ik zal je PM sturen met bestelling!

Grtz Nick
                    Pm terug

Comment

Wat dacht je van .........wasbenzine........

Comment

Wat dacht je van .........wasbenzine........
                        Too late Danny heb ineens maar echte velgenshampoo en velgenwax besteld! Had dit nog nodig dus
                        Al aan een ander projectje bezig ipv die M3? Of wat staat er nog op de planning! Dan kan ik nog eens komen bewonderen

Grtz Nick

Comment

Nope ,

Niks gepland , mijn buur z'n auto heb ik al gedaan.

Die vroeg me om enkele krasjes weg te polijsten en ik heb ineens heel de wagen maar gepolijst . Die mensen hebben vroeger al genoeg gedaan voor ons en de ene dienst was de andere waard vond ik

Comment

Working...
                          X