Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van de foto's kan ik op het eerste zicht niks maken ....nu lijkt het er op dat er precies een deel van de verf opgelost is . (zal wel niet maar ik zie het zo )
Ik zou proberen om velg per velg te poetsen en misschien ff proberen om je produkt NIET te laten inwerken. Vooral goed spoelen zodat er geen resten achterblijven. Misschien krijg je het zo wel (weer) weg .
Van de foto's kan ik op het eerste zicht niks maken ....nu lijkt het er op dat er precies een deel van de verf opgelost is . (zal wel niet maar ik zie het zo )
Ik zou proberen om velg per velg te poetsen en misschien ff proberen om je produkt NIET te laten inwerken. Vooral goed spoelen zodat er geen resten achterblijven. Misschien krijg je het zo wel (weer) weg .
Shampoo van Autofinesse.. Moet nog echte velgenshampoo bestellen! Maar dit spul zit ook in mijn wielkasten en een beetje op de voorbumper!
Too late Danny heb ineens maar echte velgenshampoo en velgenwax besteld! Had dit nog nodig dus
Al aan een ander projectje bezig ipv die M3? Of wat staat er nog op de planning! Dan kan ik nog eens komen bewonderen
Niks gepland , mijn buur z'n auto heb ik al gedaan.
Die vroeg me om enkele krasjes weg te polijsten en ik heb ineens heel de wagen maar gepolijst . Die mensen hebben vroeger al genoeg gedaan voor ons en de ene dienst was de andere waard vond ik
Comment