Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turtle wax scratch repair kit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Turtle wax scratch repair kit?

Heeft iemand toevallig hier ervaring mee?

Ziet er best wel een goed uitgedacht en compleet kitje uit voor die prijs en lijkt nog goed te werken ook.

Ik wilde wat krasjes gaan wetsanden op mijn wagen maar als ik alles los moet kopen kost het me 4 keer zoveel.

als ik turtle wax hoor moet ik altijd lachen. geen idee hoe het komt.
    misschien zijn ze kwalitatief veel verbeterd als vroeger, maar ik vond er niet veel speciaals aan (8 jaar geleden).
    ik denk dat er kwalitatief veel betere merken zijn, maar vergeet niet dat kwaliteit altijd samen hangt met een prijskaartje.
    het is natuurlijk de vraag wat er voor jou het belangrijkst is
    als ik lees dat je zelfs wou gaan wetsanden dan denk ik dat jij toch wel een persoon bent die voor het beste resultaat wil gaan.

Comment

Tja ik weet dat veel mensen voor turtle wax hun neus ophalen, hoewel ze de laatste tijd wel met meer producten uitkomen die riching de detailing wereld leunen.
      Alleen vondt ik voor de prijs dit wel erg interessant daarom dat ik me afvroeg of er iemand dit al geprobeerd had.
      Dat wetsandingblokje van 3M zelf zonder iets bij kost al meer dan dit. Maar uiteraard zijn alle opninies meer dan welkom daarop vraag ik het ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flexis Bekijk Berichten
        Heeft iemand toevallig hier ervaring mee?
        http://www.poetsproducten.nl/product...ir-Kit.html#Ik wilde wat krasjes gaan wetsanden op mijn wagen maar als ik alles los moet kopen kost het me 4 keer zoveel.
        Ik denk dat je voor die prijs idd niet kunt sukkelen , maar bedenk wel dat je dit 1-malig zal kunnen gebruiken (waarschijnlijk)

De vloeistof die ze meeleveren : water met een scheutje autoshampoo is even goed

De schuurblokjes : eens ze gebruikt zijn en versleten : weggooien

De polish : waarschijnlijk direct op...

Favoriete wax achteraf : 1000 keuzemogelijkheden...

resultaat : handmatig niet te doen , je gaat altijd de fijne schuursporen blijven zien als de olie van de polish weg is...

Hier is het advies : duurkoop wordt goedkoop als je meerdere dingen gaat "schuren"

1 klosje van 3M en 10 velletjes p2500 kosten niet veel meer , maar dan heb je nog geen polish : die mag je van mij gratis komen halen of vraag in je buurt even...

Comment

Ach ja, misschien dan toch maar meteen voor het degelijk spul gaan. Als ik dan achteraf toch nog een polish moet bijkopen kan ik evengoed het van de eerste keer goed doen.
          Ik was toch al van plan om een busje meguiars ultimate compound en ultimate polish te kopen voor dit soort bijwerkklusjes. Zou een vrij goed resultaat geven met de hand.
          En als 't tegenvalt kom ik wel even langs bij je he Danny

Ik was daarstraks al eens richting de auto-ok in geel gereden (is niet zo ver van hier en daar hebben ze redelijk wat spullen staan), om eens te kijken of ik mijn gading kon vinden maar wegens fileleed maar teruggedraaid.

Comment

Working...
          X