Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ruitenwisservloeistof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ruitenwisservloeistof

Een detail, maar daarom dat het ook detailing noemt!

Welke ruitenwisservloeistof gebruiken jullie? De meeste laten vuile sporen na rond bv. de sproeikopjes op de motorkap met lelijke vlekken als gevolg. Voorlopig doe ik een beetje quick detailer met water er in. Maar ik veronderstel dat er betere middelen zijn
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

even om in te gaan op die 'lelijke vlekken' .. op mijn motorkap zijn duidelijk sporen van ruitenwisservloeistof te zien, maar ik kreeg die er niet af tijdens het wassen of het kleien .. precies dat het in de lak gevreten is ofzo :s

maar ontopic: ik gebruikt gewoon wat ze bij de garage erin doen ^^

Comment

Ik gebruik gewoon water met daarbij vloeistof (flesje gekocht in de Lidl), gewoon een beetje toevoegen aan het water.

Heb daarmee nooit problemen met vuil, lelijke vlekken of wat dan ook.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Van de action, werkt prima zomer en winter, goedkoper is amper te vinden en maakt geen vlekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Van de action, werkt prima zomer en winter, goedkoper is amper te vinden en maakt geen vlekken.
          Die vloeistof met antivries die je zo goedkoop kunt kopen in de Action stinkt wel enorm. Heb er daar één keer gekocht, nooit meer.

Ik ga er altijd om naar auto5.

Comment

Gewoon even naar de plaatselijke auto onderdelen winkel gaan & daar vragen doen wij altijd & het ruikt fris naar appeltjes als je het gebruikt en het werkt goed als het gevroren heeft.

Comment

Working...
            X