Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meguiars - Carpet and Interior Cleaner - 473ml

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Meguiars - Carpet and Interior Cleaner - 473ml

Heeft iemand dit product ( Meguiars - Carpet and Interior Cleaner - 473ml ) ? Werkt dit echt ? Geen kleurverschil , ... ?
    Of weet iemand een beter product ?

Deze ga ik volgen want ben op zoek naar een goed product..
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Dhr. Boi Oskam
      24-09-2011
      Ik heb een stoffen bekleding en een 55 kilo zware kwijlende hond.
      Niet nodig om uit te leggen dat de zwarte stoelen en hoofdsteunen vlot lelijk zijn.
      Met de spray behandelen kort wachten poetsen met vezeldoekje klaar.
      Heerlijk product
      5/ 5
      Dhr. Emile Neijenhuis
      08-09-2009
      Werkt wel maar te duur. Kreeg de vlekken wel weg op witte bekleding maar het droogde niet mooi op (kringen) APC van Poorboy's of Meguiars werkt net zo goed en is goedkoper. 3/ 5
      Larrs
      07-09-2009
      Het is prijzig omdat het snel leeg is, maar het werkt uitstekend.

Ik heb de fles ook al een keer uitgeleend aan familie. Er is zelfs een vlekken mee verwijdert die er al heel wat jaren zat en niet weg te krijgen waren. Met dit spul ging dat dus wel. Dit was op meubilair in huis.

Zelf heb ik vlekken weg gekregen van de achterbank in mijn auto. Die zaten daar ook al een langer dan dat ik de auto heb.
      5/ 5
      Dhr. J. Bouw
      11-07-2009
      Goed product!

Gewoon sprayen, en één minuut in laten trekken.
      Daarna met een vochtige doek het spul eruit poetsen.
      Gewoon één keer in het jaar een busje bestellen en al je bekleding behandelen!

ik heb het gebruikt voor o.a:

- Zandvlekken
      - Stofvlekken

Als je klaar bent zie je de diepe kleuren weer terug!
      En kun je weer wat maanden vooruit.

Waarom niet vijf sterren? omdat je wel heel snel door het flesje heen bent (vooral zonder vochtige doek!!!) en het is best wel prijzig.
      Gewoon ff de gebruikerservaringen lezen dus .

Mijn tip :

Best is om altijd ff te testen op een onopvallende plek , zo weet je zeker dat het goed werkt . Als het kan : inborstelen met een zachte borstel (type opblinkborstel voor schoenen , die zijn redelijk zacht en kan je kopen voor een paar eurootjes) Na inborstelen en opwrijven best goed nasprayen met zuiver kalkvrij water (sprayen) en opzuigen met een waterstofzuiger of extractor. De meeste slechte resultaten komen door een verkeerd gebruik : RTFM dus

Comment

Kan je hiervoor niet beter APC nemen en verdunnen tot 1/10....komt volgens mij goedkoper uit en is in weze hetzelfde produkt in een grotere verpakking. Je kan deze allesreiniger daarenboven voor praktisch alles gebruiken. Het ontvet, reinigt en tast meestal niks aan. Op vlekken in stoffen doet het wonderen. Enkel dat de APC+ versiez blijkbaar niet meer te vinden is; die schuimde een pak minder (bij gebruik in de extractor geeft dit soms problemen).
        Het gebruik komt overeen met bovenstaande carpetcleaner.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svenvanmuylder Bekijk Berichten
          Heeft iemand dit product ( Meguiars - Carpet and Interior Cleaner - 473ml ) ? Werkt dit echt ? Geen kleurverschil , ... ?
          Of weet iemand een beter product ?
          ik heb hem en gebruikt.
          werkt goed voor een echt vuil interieur properder te maken. ( heb het gebruikt op de firebird waarvan de zetels echt goor waren.
          nu zien die dingen er al een pak beter uit en kun je er toch al met een witte T-shirt gaan inzitten.

ik geef je wel een tip. doe slechte kleuren aan als je het op je stoelen enz gaat gebruiken.
          het heeft de eigenschap om het vuil los te weken van de zetel waarna het wordt opgenomen in de katoenen doek waarmee je over de zetel gaat.
          bij mij was het nog niet volledig terug opgedroogt toen ik er met een witte t-shirt ging inzitten.....

Comment

1 stofzuigen
            2 insprayen met het produkt en inborstelen
            3 opzuigen met waterstofzuiger of extractor
            4 insprayen met zuiver water en nogmaals inborstelen
            5 opzuigen met waterstofzuiger of extractor
            6 indien nodig : herhalen vanaf stap 4

om sneller te drogen : haardroger ?

Indien je weg moet en het is nog nat : een handdoek in leggen......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              1 stofzuigen
              2 insprayen met het produkt en inborstelen
              3 opzuigen met waterstofzuiger of extractor
              4 insprayen met zuiver water en nogmaals inborstelen
              5 opzuigen met waterstofzuiger of extractor
              6 indien nodig : herhalen vanaf stap 4

om sneller te drogen : haardroger ?

Indien je weg moet en het is nog nat : een handdoek in leggen......
              of als het nog niet helemaal droog is, je verwarming van de auto volle bak zetten, ramen op een kiertje dat de damp eruit kan en een uurtje laten draaien (als je je auto toch op een veilige plaats kan zetten )

Comment

1 vd interieur cleaners van megs waar ik zeker over te spreken ben !

doet het stukken beter dan de quick interieur detailer (ok dient voor wat anders,maar wil zeggen,over bovenstaande ben ik tevreden,onderstaande minder)

ot : voor hardnekkige vervuiling werkt dat spul enorm goed !

Comment

Working...
                X