Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bestelling review

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bestelling review

De volgende producten zou ik me bestellen.

Iemand negatieve ervaringen of betere producten in de aanbeveling?

Ruiten:
    MF'D Top Glass doek - 2.95
    Chemical Guy's - Streak Free Window Cleaner 473ml - 8.95
    Dodo Juice - Let Us Spray Bottle 500ml - 4.99*2

Velgen:
    Chemical Guy's - New Look Trim Gel 473ml - 21.95
    Chemical Guy's - Purple Rain Wheelcleaner 1000ml - 14.95
    Chemical Guy's - Gerbil Wheel Brush - 15.95
    Meguiars - Tyre Dressing Applicator Pad - 8.2

Interieur
    Chemical Guy's - New Car Scent - 3.5
    Chemical Guy's - pina Colada Scent - 3.5
    Chemical Guy's - Innerclean 473ml - 14.95

Super Smooth Car Dryer - 15.2
    MF'D Microvezel - 1.95 * 2

Op het 1e zicht niks op aan te merken (reviews gezien) , enkel de velgenborstel zou ik persoonlijk niet nemen .

Kan je de EZ-mini of de gewone EZ-brush bestellen op die, site , dan zou ik daar 1 van nemen .

Zelf heb ik geen ervaring met die zachte borstel , het kan dus best zijn dat ik me hierin vergis......laat dus zeker weten of ie goed z'n werk doet

Zelf heb ik van de EZ-borstels de kleine én de grote :

Comment

Mooie produkten , wederom weinig op aan te merken , ware het niet dat je echt wel een zaakje kon doen door bij mijn leverancier te bestellen :5% korting was er op het hele assortiment en er was een velgenborstel in aanbieding (+- zoals die laatste uit jouw fotoreeks) 5.55€ !!(Mothers wheel brush)

Idem met washandschoenen : 50% korting op een (kloon van megs) washandschoen : +- 6 €/stuk.....

Kleikit : megs is duur, beter zou je een concentraatje kopen om zelf lube aan te maken en bvb klei nemen van auto finesse .

ff uit het hoofd : klei 200 gram +- 24€ , 0.5 liter concentraatje voor 5.5 liter "kleilube" : +- 18 €

Shampoo : Poorboys is zeker zo goed en ....goedkoper

Die UC van megs is prima spul !

Comment

Meguiars raad gold class shampoo vooral aan voor lichte lakken (NXT voor donkere) .
        Maar vindt hun shampoo (consument lijn) niet echt super,gebruik liever dodo juice shampoos (aanrader op elk vlak)
        Je heb zelf een budget topper die na mijn inzien zeker goed is en zuinig dodo juice wax safe genoemt (500 ml voor 12 eur,als ik me niet vergis)
        Heb hem hier staan,evenals de sour power variant (nog mooier result,maar ook wat duurder).
        Weet niet wat je van plan bent met de ultimate compount,werkt wel prima,maar de poorboys ssr reeksen zijn zeker zo goed.
        Tape van 3 m is zeker geen misse investering,een echte aanrader (had de gele variant nvdr).
        Bilberry zeker kopen,wil ik ook nog gaan aanschaffen,lijkt een toppertje
        Megs smooth surface clay kit,zou ik persoonlijk inruilen voor een Quick clay kit variant (is namelijk voordeliger,en net het zelfde,enkel geen doekje)
        Butterwax al goeds over gehoord,dus zal best goed wezen,kan ik ook niet over oordelen
        Black hole prachtig product,heb hem zelfs gisteren nog gebruikt ,blijft heerlijk om mee te werken.
        Washmitt megs doet wat ie moet doen,maar er zijn goedkopere varianten beschikbaar die net zo goed zijn.
        Detail brushes kan ik niets over zeggen,gebruik zoiets niet,heb ander spul voor.
        Hoewel de EZ wel goed moet zijn,gezien grandscenicman danny op het forum,dacht ik goed over te spreken was.

edit : danny was me voor.
        Maar je kan voor de Quick clay kit gaan,of idd zelf clay kopen en bvb een dodo juice slippy clay lube concentraat kopen (heb ik ook)

Comment

Als je Kenotek showroomshine kan kopen : 1 deel ss en 3 delen demi-water : ideaal om te kleien en deze combo kan je ook gebruiken als detailerspray...om je wagen mee af te drogen .

'k Heb hier nog zo'n 7 liter staan (87€/10 liter) en dan kost 1 liter amper 2.2 euro (= aangelengd hé )

Comment

heb nog snel het een en ander via carclean.nl bestelt en de rest volgens een andere site. Komt me goedkoopst uit
            Zeker met de coole deals door hun 5jarig bestaan! Thx en de deals duren nog een uurtje LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brownie Bekijk Berichten
              heb nog snel het een en ander via carclean.nl bestelt en de rest volgens een andere site. Komt me goedkoopst uit
              Zeker met de coole deals door hun 5jarig bestaan! Thx en de deals duren nog een uurtje LOL
              Daar gaat het bij mij ook om : dezelfde produkten (of evenwaardig van kwaliteit ) voor een lagere totaalprijs .

Zolang er geen shop is die dezelfde service /prijs biedt , zal ik er blijven kopen .

Maar idd door even rond te kijken op andere sites , kan je bij de ene een deel bestellen en bij de andere de overige spullen . (ik doe dit ook hoor , Kenotek wordt niet verkocht door carclean...en ik ken iemand in mijn buurt die dit verdeelt .....)

Hou ons wel op de hoogte van je ervaringen over de service van de shops én hoe de produkten je bevallen , ok ?

Comment

heb de prijzen van carclean ff vergeleken waar ik bestel en zelfs met die 5% korting is de prijs nog hoger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  heb de prijzen van carclean ff vergeleken waar ik bestel en zelfs met die 5% korting is de prijs nog hoger
                  En wat koop jij dan ?

Megs is in de UK goedkoper , maar nu ben ik echt wel benieuwd wat jij zoal vergelijkt . Maw , laat je lijstje maar komen .

Of geef gewoon die site even door hier , dan kan ik ook vergelijken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brownie Bekijk Berichten
                    Hopelijk heb je dan toch voor de Meguiar's Washmitt gekozen. De Monello kloon is een lichtere, dunnere versie die minder water opneemt. Dat kun je ook afleiden uit de reviews. Die werkt voor velen dan ook niet zo prettig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                      En wat koop jij dan ?

Megs is in de UK goedkoper , maar nu ben ik echt wel benieuwd wat jij zoal vergelijkt . Maw , laat je lijstje maar komen .

Of geef gewoon die site even door hier , dan kan ik ook vergelijken .
                      ik was vergeten dat er 10% ledenkorting opzat via een specifiek forum

Comment

en wat is dat specifiek forum dan wel
                        Wil ik wel eens weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                          Hopelijk heb je dan toch voor de Meguiar's Washmitt gekozen. De Monello kloon is een lichtere, dunnere versie die minder water opneemt. Dat kun je ook afleiden uit de reviews. Die werkt voor velen dan ook niet zo prettig.
                          Reviews :

Deze aankoop was voor mij een tegenvaller. Bedoeld als 2e mitt voor dorpels en alles waar veel viezigheid zit. (1e mitt is een wookie's fist)

De microvezel haartjes van deze Monello zijn (voor mij) te kort om goed hun werk te doen, zonder het gevoel te geven dat je je lak bekrast.

Hij belandt net niet in de vuilbak. (Sorry jongens, van de rest van het Monello-assortiment ben ik wel grote fan)
                          Zijn plaats wordt ingenomen door mijn oude Meguiars STM mitt.

Enig pluspunt is zoals reeds vermeld de naad in het midden, waardoor de mitt lekker stevig in de hand ligt.
                          2/ 5
                          Super fijne mitt!!
                          Gebruikte hiervoor de Poorboy's Chenille washmitt, en deze is toch stukken fijner. zojuist de 2e monello mitt binnen gehad dus 1 voor de onderzijde en 1 voor de bovenzijde :-)
                          4/ 5
                          De fijnste mitt ooit gebruikt. Vooral omdat ze erg makkelijk vuil loslaat op de GritGuard. Stiknaad is een leuke extra, maar dat zal hand afhankelijk zijn, mijne is vrij klein.
                          De wateropname is niet te vergelijken met een wollen mitt, maar die heb ik sinds de Monello versie niet meer gebruikt, vooral aan de zijkant is ze erg economisch.
                          Zichtbaar schuim is erg afhankelijk van de shampoo.
                          5/ 5
                          Hij lijkt sprekend op de Mitt van Megs, maar is een stuk dunner en lichter, waardoor hij minder sop op lijkt te nemen. Ik vind hem niet prettig wassen, en ga daarom de Megs mitt weer voor de bovenste delen van de auto gebruiken. De Monello verhuist naar de dorpels en velgen. 3/ 5
                          Erg fijne mitt!
                          De naad in het midden zorgt ervoor dat je net wat meer grip hebt.
                          5/ 5
                          Extreem zachte washandschoen met zeer fijne microfiber vezel. Past prima op een mannenhand en blijft goed zitten door elastisch boord. Naad in het midden bonenaan (tussen midden- en ringvinger) en daardoor goed vast te houden, al is draaien dan wat lastiger
                          Toont duidelijk het opgenomen vuil en laat zich makkelijk uitspoelen.
                          4/ 5
                          Vandaag de washmitt voor het eerst gebruikt, ik kan niet zeggen dat ik echt overtuigd ben.Nou moet ik er wel bijvertellen dat ik een lamswollen washmit van Mothers gewend ben.
                          De monello mitt neemt voor mijn idee niet genoeg water op, zacht is ie wel.
                          Volgende keer toch weer een Lamswollen mitt voor mij.
                          Hangt er dus vanaf wat je gewend bent , ik kan me onmogelijk voorstellen dat deze handschoen zo slecht is als sommigen beweren .

Om dan de vergelijking te maken met de Meguiars-handschoen : ik heb beide handschoenen en ondervind nauwelijks een verschil .

Comment

Welk forum??

Comment

Ik gebruik prima exemplaren uit auto5 (cartech genaamt) werken prima,en krassen niet.
                              Betaal voor een degelijke toch ook wel rap + 10 eur,maar heb ook een erg cheap die iig heel goed presteerd moet ik zeggen.

Comment

Working...
                              X