Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wax/sealant ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Neenee ik bedoel echt Dodo juice Diamomd white. Het is hun hard wax zonder kleur belading voor licht gekleurde wagens...

Verstuurd van mijn MT15i met Tapatalk
    Ahja tuurlijk, had iets te trap gelezen
    Geen ervaring mee, nog nooit een wax van DJ geprobeerd Vroeger wel bijna de Supernatural gekocht maar gelukkig niet gedaan
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Waarom gelukkig niet gedaan, ben nagenoeg tevreden over elk.product dat ik al van hen gebruikt heb :-)

Verstuurd van mijn MT15i met Tapatalk

Comment

Gewoon blij dat ik geen 100€ heb gegeven aan een wax, dat bedoelde ik. Kan zijn dat het een fantastische wax is en van de paar producten van DJ die ik heb ben ik tevreden maar ik vind het merk op zich nogal hard gehyped en doorzichtig doorspekt met marketing.

Vandaag de bestelling aangekregen trouwens
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Dus als ik vrijdag was langsgeweest bij Wax-it kon ik die wax nog meegenomen hebben uit uw doos?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
            Gewoon blij dat ik geen 100€ heb gegeven aan een wax, dat bedoelde ik. Kan zijn dat het een fantastische wax is en van de paar producten van DJ die ik heb ben ik tevreden maar ik vind het merk op zich nogal hard gehyped en doorzichtig doorspekt met marketing.

Vandaag de bestelling aangekregen trouwens
            De duurdere Supernatural heb ik ook nooit geprobeerd, en zal ik nooit proberen ook, net zoals ik de duurdere zymol waxen ook nooit zal proberen ( te duur voor wat het is)

Maar van hun "nomale waxen" ben ik zeer tevreden en die zitten toch in de "normalere" prijsklasse

Comment

Die super natural,het heeft al vaak gekriebelt hem aan te schaffen,maar dan zegt het verstand even,how even rustig aan.
              Die wax is wel een toppertje,maar hij heeft ook ze prijs,maar weet dat het nog steeds meer kan,
              chemical guys heeft een leukertje van + 1000 eur !
              Wel in een speciaal doosje uit de vliegtuig industrie met inbusboutjes dat wel
              Maareh voor mijn doel voldoet mijn cg hardcore xxl en zelf de poorboys nattys blue (super voor ze prijs !!) ,
              goed zeker aanvullent met de 109 jetseal sealant

Comment

Als we dan toch over dure wax spreken:

Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

Hehe,daar heb je wel 2 potjes voor natuurlijk dan is die wax die ik bedoelde net nog iets duurder in verglijking dan

aub->http://www.waxworld.nl/shop/index.ph...ucts_id=100241

Comment

Ja is idd duurder.
                    Vooral de verpakking is bij Chemical Guys duurder.
                    En ze praten meer over de verpakking dan het product zelf
                    Opel Insignia OPC
                    BMW X5 3.0i
                    Caterham Super 7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      JEFFS Werkstat Acrylic Jett Trigger: ben ik fan van. Doordat het een vloeibare wax is kan je heel snel aanbrengen. Ik vind het systeem op zich ook heel makkelijk omdat je gebruik maakt van een duidelijke reeks producten, die elk hun toegevoegde waarde hebben. Dergelijke vloeibare wax kan je ook heel snel aanbrengen waardoor 3 lagen en meer snel gebeurd zijn.
                      Duurzaamheid heb ik makkelijk meer dan 6 maand (20.000km) gehaald (niet verder getest wegens herpolieren...).
                      Geeft een meer ijzige look, metallic pop is gigantisch, zeker op grijs.
                      Ik heb niet zoveel ervaring met verschillende soorten wax maar dit product vind ik echt goed. Heel erg makkelijk aan te brengen. Ik heb vandaag de E van 3 lagen voorzien en het resultaat is schitterend. De metaaldeeltjes in de lak komen echt super goed uit, het doet zelfs pijn aan de ogen als je er in volle zon naar kijkt.
                      De 1 heb ik 1,5 maand geleden gedaan en er hangt al redelijk wat stof op ondertussen (wordt nu niet echt veel mee gereden) en toch blijft die blinken. Ook hier zie je de metaaldeeltjes in de lak heel goed.

Kortom, een tevreden klant.

Comment

Omdat ik zo weinig mogelijk wil detailen, ben ik op zoek gegaan naar producten die mij daar van kunnen sparen .
                        Mijn nieuwe f20 twee weken geleden behandeld met Nanolex Paint & Alloy sealant en Glass Ultra. Eventjes gewacht om een voorlopig besluit hier te zetten, maar ik ben enorm tevreden van het resultaat.
                        Regen en vuil lijken geen enkele grip te hebben op de wagen. Zeker niet op de ruiten. Even langs de self wash om hem af te spuiten en weer proper.

Grote nanolex-fan ondertussen

Comment

Zaterdag de 845 eens getest op de 407 van mijn broer. Die had ik een tijdje geleden eens onderhanden genomen (clay - Carlack NSC - Collinite 476) en mijn broer had hem net gewassen. Natuurlijk nog een mooie beading van de 476 maar ik kreeg plots zin om er nog een laage 845 op te zetten.

Eerste indruk is positief. Gaat echt wel een pak sneller om aan te brengen, de wax heeft een goeie consistentie en is dus snel uit te smeren (german applicator pad). Op een mum van tijd was ik rond de auto.
                          Afvegen gaat net zoals bij 476. Niet super makkelijk maar je moet hem ook zeer dun aanbrengen, dan is het geen enkel probleem.
                          En net zoals bij de 476 komt de glans pas 24h erna echt goed door.

Tevreden!
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                          X