Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koplamp

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• koplamp

zoals sommige al weten heb ik een stuk glas uit mijn koplamp, nu heb ik wel een reserve glasje.
    maar deze is redelijk vuil en heeft minieme steenslagjes

hoe kan ik deze zo proper mogelijk maken is er een mogelijkheid voor die steenslagjes weg te doen ofzo?

Als 't glas is kan je daar weinig tot helemaal niets aan doen, tegen die steenslag.

Proper maken kan op verscheidene manieren. Glasreiniger, cleaners, dreft,...

Comment

waarschijnlijk gewoon eens properen in het afwasmachine

en aah spijtig

Comment

Is de koplamp van glas ?

Bij mijn weten zijn alle (?) koplampen van 1 of ander soort plastic gemaakt , of vergis ik mij ?

Indien je schade hebt door steenslag in zo'n koplamp (een plastieken ) , kan je ze namelijk wel wetsanden en polijsten om daarna te beschermen met een sealant oid .....

Lees er vooral dit topic eens op na :

Gistermiddag de rechter koplamp van de Fabia aangepakt. Het verweerde uiterlijk van de lamp stoorde me al een tijdje, omdat er aan de linkerkant een paar jaar terug een nieuwe koplamp in is gekomen i.v.m. schade was het verschil erg duidelijk te zien. De enigste oplossing leek mij dus wetsanden...

Comment

Vroeger was dat allemaal van glas. En kan je idd weinig of niks aan doen.
          Opel Insignia OPC
          BMW X5 3.0i
          Caterham Super 7

Comment

Idd,vroeger hadden ze ook glas,mijn vectra uit 94 had ook glas.

Wat je kan dan is,wassen,clayen,evt toch eens proberen met glass scrub of een glas polijst middel,ik heb in de tijd mijn glas er wat mooier door gekregen.
            Van turtle wax ,spreken ze niet erg veel goeds,vaak ook terrecht,maar een glass polish van turtle bevat klein polijst korrels waardoor je toch kleine krassen weg krijgt.
            Destijds werdt het me aangeraden,en vindt het degelijk spul voor ze geld

Comment

Working...
            X