Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000 zonnen + spons

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1000 zonnen + spons

auch, daarnet 1000 zonnen en ze moeten een spons meebrengen naar de strandstoel.
    Daarna, en wat gaan we nu doen, watergevecht, auto's wassen.

--> lekker krassen maken op de auto's

auto wassen met een spons en een emmer vol zand
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Een nieuw topic starten over random dingen die je op tv gezien hebt
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Een "spons"? Dus dat mag ook een schuursponsje zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Een nieuw topic starten over random dingen die je op tv gezien hebt
          ben jij ook zo'n sponswasser mss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brownie Bekijk Berichten
            ben jij ook zo'n sponswasser mss
            Wat gebruik je anders om je auto te wassen??
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Klasiek vb he erg vuile wagen,meestal worden die bij die personen 1 x per jaar gewassen in bloed heet weer.
              1 emmer van 10 liter water uit een regenton waar zand in rond dobbert,dan een emmer water met een flinke scheut dreft en een spons.
              vaak eerst de vuilste velgen en dan gelijk met dezelfde spons,zelfde water op de carroserie.
              Dan trekt die dreft wat in de lak door de zalige warmte,waardoor je achteraf buiten alle leuke extra krassen nog wat mooie vlekken krijgt ook.
              En dan roept de ene buurman naar den andere-> hee buurman,je mag je auto ook wel eens wassen,kijk eens naar de mijne hoe die blinkt !!
              Oja ,sommige gaan er nog wel even over met hun goede zeemvel !,en zo is hun jaarlijkse wasbeurt ook wel een feit.
              Dan is de *krasstraat* (lees carwash,mss toch nog een beter gedacht voor die personen,als je geluk hebt,heeft er voor jou nog niet te veel volk geweest,anders heb je pech)

Comment

Mijne schoonvader wast zijne auto nooit , ik kan t niet zien, zo smerig en de auto is nu 2 jaar oud
                Zou de lak na 10 jaar nog nieuw zijn na een eerste poetsbeurt?
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  Mijne schoonvader wast zijne auto nooit , ik kan t niet zien, zo smerig en de auto is nu 2 jaar oud
                  Werk zal je er in ieder geval wel aan hebben,1 voordeel,na een tijd vormt dat vuil een soort van bariere tegen uv stralen haha

Comment

Ik vrees ervoor , er heeft ook nooit een vogel "iets" op laten vallen zeker ? Maar misschien heeft ie wel een punt : daar waar vuil is zal de vogelpoep misschien wel minder invreten .

Comment

Ik mag hem zelfs niet kuisen, men schoonzus is juist t zelfde hare ford fusion (aka pausmobiel) heb ik verleden jaar voor t eerst gewassen na 6 jaar , rubbers groen, ingevreten vuil, maar na een poetsbeurt met meguires shampoo blonk hij als nieuw. btw nog nooit een oliewissel of dergelijke gehad na 6 jaar, gieren mijn schoonfamilie

Comment

Ik mag hem zelfs niet kuisen, men schoonzus is juist t zelfde hare ford fusion (aka pausmobiel) heb ik verleden jaar voor t eerst gewassen na 6 jaar , rubbers groen, ingevreten vuil, maar na een poetsbeurt met meguires shampoo blonk hij als nieuw. btw nog nooit een oliewissel of dergelijke gehad na 6 jaar, gieren mijn schoonfamilie
                        Hopelijk zijn het geen klagers ? dat er met de tijd eens onverwachte kosten komen ?

Comment

mag hem zelfs niet kuisen, men schoonzus is juist t zelfde hare ford fusion heb ik verleden jaar voor t eerst gewassen na 6 jaar , rubbers groen, ingevreten vuil, maar na een poetsbeurt blonk hij als nieuw. btw nog nooit een oliewissel of dergelijke gehad na 6 jaar,
                          En op de keuring zeggen ze daar niks van ? In het reglement op de keuring staat volgens mij duidelijk dat je je met een propere wagen moet aanbieden.........dacht ik toch tenminste.

Comment

De auto's van mijn ouders worden ook enkel gewassen net voor die naar de garage of keuring moeten.
                            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                            1990 Volvo 344
                            1991 Mercedes W124 230CE
                            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                            1980 Volkswagen Derby CLS
                            1990 Mercedes W124 230CE
                            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                              En op de keuring zeggen ze daar niks van ? In het reglement op de keuring staat volgens mij duidelijk dat je je met een propere wagen moet aanbieden.........dacht ik toch tenminste.
                              Modder ofzo hangt er niet op, een auto kuist zichzelf in de regen zegt m dan , keuring even smerig als anders

Comment

Mijn vader wou zijn nieuwe auto wassen met een handveger en een emmer met water en Dreft.
                                Ik heb hem tegen gehouden, en hij krijgt nu elk jaar met kerstmis van mij een abonnement van de carwash.

In zijn geval is er dus niets beter dan een carwash. Voor de zomer hebben we er samen een laagje wax opgezet, daar had hij nog nooit van gehoord

Comment

Ge moogt hem ook eens langs hier sturen

Comment

Een carwash of anders vertaald de *krasstraat* is nu ook niet ideaal,of je moest de self car wash bedoelen,die zijn nog best goed.
                                    Durf ik ook wel eens heen te trekken (wel MET droogdoek ) en GEEN schuimBORSTEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                                      Een carwash of anders vertaald de *krasstraat* is nu ook niet ideaal,of je moest de self car wash bedoelen,die zijn nog best goed.
                                      Durf ik ook wel eens heen te trekken (wel MET droogdoek ) en GEEN schuimBORSTEL
                                      Ja die self car wash valt best wel mee, maar er gaat niets boven alles manueel te doen met goede producten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                        Ja die self car wash valt best wel mee, maar er gaat niets boven alles manueel te doen met goede producten
                                        Idd zoals ik zij,best goed te doen,maar idd niets boven een degelijke handwas met het juiste matrieel

Comment

Working...
                                        X